اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

قرارداد یک میلیارد تومانی شهرداری آبپخش و قرارگاه خاتم

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از قرارداد یک میلیارد تومانی شهرداری آبپخش و قرارگاه خاتم‌الانبیا خبر داد.

قرارداد یک میلیارد تومانی شهرداری آبپخش و قرارگاه خاتم
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران در آبپخش با اشاره به حرکت شهرداری در مسیر تحقق خواسته‌های شهروندان آبپخشی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم از شهرداری آبپخش پیشرفت عمرانی شهر است و از ابتدای سال جاری با تمام توان در راستای تحقق این خواسته مردمی تلاش کرده‌ایم.
وی افزود: اجرای اصل عدالت اجتماعی و برابری محلات در اجرای پروژه‌های عمرانی یکی از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش است و بر اساس نیاز و اولویت‌های شهرستانی در اجرای پروژه‌های عمرانی خواهیم بود.
موسوی خاطرنشان کرد: شهرداری آبپخش برنامه‌ریزی و تلاش خود را در راستای رفع نیازهای شهروندان از لحاظ امکانات تفریحی و... به کار گرفته و با مشارکت بخش خصوصی گام‌های ارزنده‌ای در راستای گسترش امکانات رفاهی و تفریحی برداشته شده و این روند ادامه خواهد داشت.
شهردار آبپخش بیان داشت: بهره‌گیری از الگوهای مدرن مدیریتی و استفاده بهینه و مطلوب در استفاده از امکانات و تجهیزات شهرداری آبپخش یکی از اصول شهرداری آبپخش برای بهره‌بری حداکثری از امکانات است.
موسوی با اشاره به حرکت شهرداری آبپخش در مسیر درآمدزایی ابراز داشت: شهرداری آبپخش با برنامه‌ریزی، مدیریت صحیح، تعامل و همکاری با مدیران دستگاه‌های اجرایی در مسیر درآمدزایی گام برداشته و این امر تاثیر بسزایی در رفع مشکلات شهر و پیشرفت و توسعه آن دارد.
وی اضافه کرد: عقد بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ شهرداری مابین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و شهرداری آبپخش از اقدامات مهمی است که در ماه‌های اخیر در مسیر درآمدزایی و استفاده از امکانات و تجهیزات شهرداری داشته‌ایم که ارزش این قرارداد بیش از 10 میلیارد ریال است.
این مسئول تصریح کرد: کارخانه آسفالت 80 تنی شهرداری آبپخش یکی از منابع مهم درآمدزایی است که در اختیار شهرداری آبپخش است و با برنامه‌ریزی و بازاریابی مناسب می‌توان درآمد مطلوبی از این طرق کسب کرد که بالطبع مسیر پیشرفت و توسعه شهر را هموارتر و شهرداری را در اجرای پروژه‌های عمرانی توانمندتر می‌سازد.
شهردار آبپخش با تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش و شهرداری با تعامل و همکاری سازنده تمام توان خود را برای پیشرفت و توسعه شهر و جلب رضایت شهروندان به کار گفته‌اند.
موسوی تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از اصول شهرداری آبپخش است که تمام کارکنان شهرداری تحقق آن را مهم‌ترین هدف خود قرار داده‌اند و شهروندان آبپخشی بارها از وضعیت موجود ابراز خوشنودی کرده‌اند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول