اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

فضای سبز آبپخش 2 برابر می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: فضای سبز آبپخش دو برابر می‌شود.

فضای سبز آبپخش 2 برابر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در آبپخش اظهار داشت: شهرداری آبپخش برنامه‌ریزی برای پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های شهری آبپخش را یکی از اصلی‌ترین اهداف خود قرار داده است و با تمام توان در این مسیر تلاش می‌کند.
وی افزود: در سال مالی جاری در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان آبپخشی اعتبارات بسیار خوبی برای اجرای پروژه‌های شهری جذب کرده‌ایم و پس از تعیین پیمانکاران از طریق مناقصه فعالیت‌های عمرانی در شهر آبپخش کلید می‌خورد و شاهد عمران و آبادانی این شهر خواهیم بود.
موسوی به آغاز پروژه‌های استعلام بهایی در شهر آبپخش اشاره کرد و اذعان داشت: برخی پروژه‌ها که اعتبار اجرای آنها زیر 500 میلیون ریال بوده بنابر قانون به صورت استعلام بهایی به پیمانکاران واگذار شده و در حال حاضر شاهد انجام فعالیت‌های اجرایی مربوط به این پروژه‌ها در شهر آبپخش هستیم.
شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: بهسازی بلوار انقلاب یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش در سال مالی جاری است که به دلیل ناظران ملی و بین‌المللی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با اعتبار 300 میلیون تومانی شاهد اجرای این پروژه خواهیم بود.
موسوی عنوان داشت: آسفالت کوچه‌های شهر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری و خواسته‌های شهروندان است که منوط به اتمام فعالیت‌های پیمانکار گاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پروژه‌های آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر آبپخش را آغاز می‌کنیم.
وی با تاکید بر رعایت اصل عدالت اجتماعی در پروژه‌های شهرداری ابراز داشت: آسفالت هفت کوچه در محلات مختلف شهر با توجه به نیاز و اولویت‌ها و رعایت اصل مهم عدالت اجتماعی از برنامه‌های شهرداری در سال جاری است که به آن جامعه عمل می‌پوشانیم.
این مسئول از دو برابر شدن فضای سبز در آبپخش خبر داد و متذکر شد: بهبود فضای سبز و اماکن تفریحی و رفاهی به منظور آسایش شهروندان یکی از فعالیت‌های شهرداری است که در این راستا شاهد احیای پارک خلیج‌فارس در ورودی شهر آبپخش و گسترش فضاهای سبز شهری در نقاط مختلف شهر هستیم و تا نیمه نخست سال آینده میزان فضای سبز آبپخش دو برابر میزان فعلی می‌شود.
شهردار آبپخش تصریح کرد: پروژه‌های ساخت میادین آب و شهیداسماعیلی در ورودی‌های شهر آبپخش به دلیل آماده‌ نبودن طرح‌های مربوط به میادین انجام نمی‌شود و در حال طراحی جالب برای میادین شهر آبپخش هستیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول