اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در جاده بوشهر به خوزستان

مردم آبپخش خواستار تامین امنیت در منطقه شدند

خبرگزاری فارس: مردم آبپخش در اعتراض به حمله اشرار مسلح به جوانان آبپخش جاده اصلی استان بوشهر به خوزستان را مسدود کرده و خواستار تامین امنیت خود شدند.

مردم آبپخش خواستار تامین امنیت در منطقه شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، از ساعت 16 امروز بیش از 2 هزار نفر از مردم آبپخش در اعتراض به حمله اشرار مسلح به جوانان و کشته و زخمی شده بیش از 10 جوان و نوجوان ورزشکار آبپخش، جاده اصلی استان بوشهر به خوزستان را مسدود کرده و خواستار برخورد قاطع مسئولان با این پدیده ضد امنیتی شدند.
براساس این گزارش تجمع‌کنندگان ضمن حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولان ارشد نظام، خواهان برخورد قاطع با اشرار و پدیده‌های ضدامنیتی در منطقه شدند.
هم اکنون حجم زیادی از خودروها و وسایل نقلیه در مسیر خوزستان به بوشهر و بالعکس  متوقف شده‌اند.
هم اکنون بخشدار آبپخش و رئیس شورای اسلامی و سایر مسئولان آبپخش در جمع تجمع‌کنندگان حاضر شده و مردم را به آرامش دعوت می‌کنند که تا لحظه مخابره خبر مردم حاضر به ترک محل نیستند.
عصر روز گذشته تعدادی از اشرار مسلح برای سرقت موتورسیکلت جوانان به پیست موتورسواری آبپخش حمله کردند که با مقاومت جوانان ورزشکار روبرو شدند و یکی از جوانان آبپخش کشته و بیش از 10 نفر نیز مصدوم شده‌اند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول