اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حال سه نفر از مصدومان وخیم است؛

یک کشته و 6 مجروح در درگیری اشرار مسلح و مردم آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد حفاظت اجتماعی آبپخش از یک کشته و 6 مجروح در درگیری اشرار مسلح و مردم آبپخش خبر داد.

یک کشته و 6 مجروح در درگیری اشرار مسلح و مردم آبپخش
مصطفی رضایی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش با تایید کشته شدن یک نفر در درگیری اشرار مسلح با تعدادی از موتورسواران آبپخش، اظهار داشت: در این درگیری تعداد 7 نفر شامل پنج نفر از اهالی آبپخش و 2 نفر از اشرار به بیمارستان منتقل شدند که یکی از جوانان آبپخش به نام داوود جمالی جان خود را از دست داد.
وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: عصر امروز در زمان تمرین موتورسواران آبپخش در فرودگاه آبپخش، سارقان مسلح به قصد سرقت موتورسیکلت‌های جوانان آبپخش به آنها حمله‌ور شدند که با مقاومت موتورسواران روبرو شدند و در ادامه تعدادی از مردم و نیروی انتظامی نیز خود را به محل حادثه رساندند که تعدادی از سارقان دستگیر و تعدادی از آنها نیز مجروح شدند که هم‌اکنون در بیمارستان به سر می‌برند.
رئیس ستاد حفاظت اجتماعی آبپخش بیان کرد: 5 نفر از مجروحان این حادثه‌ از اهالی شهر آبپخش و 2 نفر دیگر از اشرار و بازداشت‌شدگان هستند که حال 3 نفر از مجروحان حادثه وخیم است و یکی از مجروحان نیز جان خود را از دست داده است.
رضایی عنوان کرد: با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی شاهد کشف و ضبط دو قبضه سلاح کلاشنیکف توسط نیروهای نظامی و امنیتی بوده‌ایم.
وی تصریح کرد: بازداشت‌شدگان این حادثه همگی از اهالی روستاهای همجوار بخش بوده‌اند و هم‌اکنون در اختیار نیروهای امنیتی هستند.
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود؛
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول