اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دهدشت:

9 دی مولود بصیرت بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دهدشت گفت: اگر بصیرت مردم ایران اسلامی نبود هرگز حماسه‌ای چون 9 دی خلق نمی‌شد.

9 دی مولود بصیرت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام محمدحسین پیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استکبار جهانی وقتی ایران را به‌عنوان قدرت بزرگ منطقه که دارای منافع عظیمی برای آنها بود از دست می‌دهد، به هر علف خشکی چنگ می‌زند تا این سرمایه از دست رفته را به دست آورد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دهدشت افزود: مردم ایران اسلامی معتقد به ولایت ائمه و ولایت فقیه هستند که این خود سرمایه عظیمی است و با تمام وجود و هستی خویش از آن دفاع می‌کنند.
پیروز ابراز داشت: استکبار جهانی به خیال خام خود فکر می‌کرد که می‌تواند همچون برخی کشورها با انقلاب‌های رنگی در ایران نیز به اهداف پلید خود دست یابد و در همین راستا فتنه 88 را در ایران با همکاری هم‌دستان داخلی خود راه‌اندازی کردند.
وی افزود: مردم ایران که همواره به‌عنوان پاسداران حریم دین خود بوده و حاضر نیستند به هیچ قیمتی دست از دین و پیروی از ولایت بردارند، در 9 دی با تمام توان به مقابله با استکبار و نوکران آنها برخاستند و جواب دندان‌شکنی به آنها دادند.
پیروز در ادامه تاکید کرد: مردم با بصیرت ما همیشه در صحنه هستند و اگر متوجه شوند که دشمنان قصد شومی دیگر را دارند با تمام قوا وارد صحنه می‌شوند و جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویان خواهند داد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دهدشت خاطرنشان کرد: در 9 دی مردم به صورت خودجوش وارد عرصه شدند و به فتنه‌گران سیلی محکمی زدند که اگر عقل داشته باشند همان سیلی برای آنها کفایت می‌کند تا از خواب غفلت بیدار شوند.
پیروز عنوان کرد: فتنه‌گران دست از فتنه و توطئه برنمی‌دارند و مردم با بصیرت ما همیشه در صحنه‌اند و آمادگی کامل برای منکوب کردن فتنه‌گران را دارند. 
وی افزود: در 9 دی برنده اصلی مردم بابصیرت ایران بودند که با آگاهی و بصیرت خود به میدان آمدند و نقشه فتنه‌گران و استکبار را نقش بر آب کردند.
پیروز یادآور شد: دشمن هیچ گاه دست از دشمنی بر نمی‌دارد و هر روز با طرح و ترفندی پیش می‌آید که راه مقابله با آن‌ها تنها حفظ بصیرت است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول