اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

بصیرت شاخصه ممتاز حماسه 9 دی است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: رسیدن به مرز بصیرت از سوی امت اسلامی شاخصه اصیل و بی‌بدیل نهضت عظیم 9 دی در سال 88 است.

بصیرت شاخصه ممتاز حماسه 9 دی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در نشست دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های 9 دی در خلخال اظهار داشت: این حضور بهترین پشتوانه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که برای همیشه عظمت حضور مردم در 9 دی سال 88 دشمن را دچار غفلت و تحیر کرده است.
وی با اشاره به شاخص‌های 9 دی و ضرورت آگاهی‌بخشی به افراد جامعه در مورد ماهیت این روز تصریح کرد:‌ نهم دی ماه دشمن به ویژه عوامل فریب‌ خورده داخلی آنها رستاخیز حضور مردم ایران را به  عینه مشاهده کرد و به این حقیقت پی برد که ماندگارترین پشتوانه این نظام مردم، ولایت و بصیرت است.
عبداللهی با بیان این‌که در این روز ابعاد مختلفی از عنصر بصیرت از سوی آحاد مردم جامعه به نمایش گذاشته شد، خاطر نشان کرد: در این روز ملت ایران انقلاب را برای یک دهه از آسیب‌ها و تهدیدهای خیالی و واهی دشمن در امان نگه داشتند و به مانند 22 بهمن به دشمنان درس تاریخی و ابدی دادند که دیگر علیه این انقلاب توطئه نکنند.
این مسئول بی‌توجهی به معنویت و نبود بصیرت را از مشکل‌سازترین عوامل در جامعه یاد کرد و ادامه داد: حماسه 9 دی و حضور مردم در پشتیبانی از ولایت و ارزش‌های جامعه به خوبی بسیاری از واقعیت‌ها و حقایق را روشن کرد.
وی اضافه کرد: فتنه 88 با هیچ اقدام و قدرتی قابل درمان نبود و به مانند بیماری بدخیمی بود که داشت همه ابعاد جامعه را دچار هلاکت می‌کرد لیکن حضور مردم و یکپارچگی حمایت آنها از ارزش‌ها و ولایت فقیه سبب شد تا این بیماری از بن و اساس ریشه‌کن شود.
فرماندار خلخال گفت: سیر ملت در این روز به سوی معنویت، بصیرت و آگاهی بود به گونه‌ای که این حرکت سبب بیرون آمدن از منجلاب حقیقی شد که ممکن بود امت اسلامی را در چنگال دشمنان گرفتار کند.
وی با بیان این‌که دشمنان همه در فتنه 88 خلع سلاح شدند، افزود: هوشیاری مقام معظم رهبری و عمل به موقع مردم سبب شد تا بستر یک دقت و هوشیاری فراهم شود.
در این مراسم مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال نیز به برگزاری برنامه‌های هفته بصیرت اشاره کرد و اظهار داشت: در روز جمعه تجمع مردم خلخال در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در محکومیت استکبار جهانی و فتنه‌گران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام محمد عابدی تصریح کرد: همزمان با 9 دی اقشار مختلف مردم با حضور با شکوه در میعادگاه‌های نماز جمعه با مشت‌هایی محکم استکبار جهانی را بار دیگر خوار و ذلیل می‌کنند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول