اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان:

9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: نهم دی، روز بصیرت و تجدید میثاق امت حزب‏الله ایران با مقام معظم رهبری است.

9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق است
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‏ریزی حماسه نهم دی که در فرمانداری دامغان برگزار شد، افزود: حضور میلیونی ملت شریف و مقاوم ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی 88 در پی پاسخ به هتاکی و حرمت‏شکنی در عاشورای حسینی از سوی بعضی از عوامل و دست‏‏نشاندگان فتنه در شش دی سال 88، حماسه‏ای بی‏نظیر در طول سه دهه تاریخ این انقلاب اسلامی بود.
وی تصریح کرد: این حماسه نشانه بصیرت و آگاهی و دشمن‏شناسی ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی است.
تقوی برگزاری سلسله مباحث گفتمان دینی در مدارس و دانشگاه‏ها با موضوع بصیرت، آگاهی، دشمن‏شناسی و ولایت، اعزام روحانی به مناطق محروم، مساجد و حسینیه‏ها و برگزاری مراسم را از مهم‏ترین برنامه‏های این اداره به مناسبت نهم دی برشمرد.
این جلسه با حضور مسئولان ادارات فرهنگی و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دامغان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول