اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه داورزن:

مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بخش داورزن گفت: مردم همچون 9 دی‌ماه که با بصیرت پا به میدان گذاشتند باید در انتخابات با بصیرت کامل شرکت کنند.

مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود مداحی ظهر امروز در جلسه مسئولان بخش و معتمدان شهر داورزن که برای بزرگداشت نهم دی‌ماه تشکیل شده بود، اظهار داشت: آنچه که در تلویزیون و رسانه‌ها از فتنه 88 و عاشورای آن سال به نمایش در آمد تنها بخش کوچکی از جنایت اراذل و اوباش داخلی بود که با حمایت کشورهای غرب به صحنه آمده بودند.
وی به مقایسه حرکت ناکثین در دوران امامت حضرت علی (ع) و حال حاضر اشاره کرد و ادامه داد: در آن دوران طلحه و زبیر به حرکت زشت خود در برابر حکومت حضرت علی واقف شده و ابراز پشیمانی کردند اما، سرکرده‌های فتنه 88 هنوز که هنوز است رسما به حماقت خود اعتراف نکرده‌اند.
وی تصریح کرد: این تشابه تاریخی قطعا راه‌گشای مسیر برای خواص و عموم مردم است.
امام جمعه بخش داورزن در ادامه با اشاره به همزمانی نهم دی‌ماه با روز جمعه و قرار گرفتن در ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب هیئت‌های مذهبی حضور پرشوری در این روز داشته باشند.
وی اضافه کرد: 9 دی‌ماه متعلق به شخص یا گروه و یا جریان خاصی نبوده و همه کسانی که دلسوز نظام و انقلاب هستند این روز را گرامی بدارند.
بخشدار داورزن نیز در این جلسه بصیرت‌افزایی را بهترین راهکار برای مواجهه با دشمنان قلمداد کرد و گفت: نهم دی‌ماه روز بصیرت باید به خوبی پاس داشته شود.
عباس شم‌آبادی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یادآور شد: مردم همچون نهم دی‌ماه که با بصیرت پا به میدان گذاشتند باید در انتخابات پیش رو شرکت کنند.
انتهای پیام/ح-30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول