اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 9 دی‌ماه

نمایشگاه عکس بصیرت در نهبندان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی به مناسبت 9 دی ماه نمایشگاه عکس ولایت‌فقیه و بصیرت در نهبندان افتتاح شد.

نمایشگاه عکس بصیرت در نهبندان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان یکشنبه‌شب در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه عکس به مناسبت روز بزرگ و حماسی 9 دی ماه در محل مجتمع فرهنگی و هنری نور این نهاد برای علاقه‌مندان برپا شده تا مردم نسبت به این روز حماسی آگاهی بیشتری یابند.
سید حسین هاشمی با بیان اینکه در این نمایشگاه تعداد 55 قطعه عکس وجود دارد، تصریح کرد: مضامین این عکس‌ها ولایت فقیه، حکومت اسلامی و نظرات مراجع تقلید در ارتباط با موضوع ولایت مطلقه فقیه است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت پنج روز تا 9 دی ماه به روی علاقه‌مندان باز است و مردم می‌توانند از آن بازدید کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان از 9 دی ماه به عنوان یک ایام‌الله بزرگ یاد کرد و افزود: در این روز حماسی ملت بصیر با حضور حداکثری خویش از نظام و ولایت فقیه حمایت کردند.
هاشمی با اشاره به اینکه مردم با حضور پر شور و با شعور خویش در صحنه تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، یادآور شد: ملت با حضور جانانه خویش در حقیقت طومار دشمنان و دسیسه‌های آنان را از بین بردند.
وی اظهار داشت: دشمنان اسلام و قرآن بدانند که ملت اسلامی همیشه حول محور حاکمیت الهی و ولایت فقیه حرکت می‌کند و اگر بخواهند کوچکترین حرکتی ضد ولایت فقیه بکنند مردم ساکت ننشسته و در برابر توطئه آنها قیام می‌کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان حرکت حماسی مردم در 9 دی ماه را در واقع حمایت از ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: ملت با این حرکت نشان دادند که اهرم و پایه اصلی نظام اسلامی ولایت فقیه است و هرگز از ولایت دوری نمی‌کنند.
هاشمی در ادامه از برگزاری مسابقه مسائل نماز جمعه به زودی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت 9 دی ماه نیز این مسابقه مذهبی و فرهنگی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در راستای برگزاری این مسابقه تعداد 600 کتابچه ویژه نماز جمعه بین نمازگزاران نماز جمعه شهرستان توزیع می‌شود، گفت: از مطالب همین کتابچه‌ها مسابقه مسائل نماز جمعه برگزار و به قید قرعه به 9 نفر از برندگان جوایزی اهدا می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول