اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان تاکید کرد

ادا نشدن حق حماسه 9 دی، طی دو سال گذشته

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان گفت: حق حماسه 9 دی طی دو سال گذشته در کشور ادا نشده است.

ادا نشدن حق حماسه 9 دی، طی دو سال گذشته
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی استان زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند که عاشورا به کشور کمک کرد، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری 20 ساله دشمن در روز 9 دی عقیم ماند و پیروزی را نصیب مردم ایران کرد.
وی افزود: از همه مدیران استانی این انتظار وجود دارد که نسبت به شناسایی ابعاد مختلف 9 دی اقدام کرده و همه جوانب این حماسه را تبیین کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با یادآوری پیش‌بینی‌های امام راحل درباره فروپاشی اردوگاه استکبار افزود: همه این پیش‌بینی‌ها در آستانه تحقق است.
وی سواد‌آموزی را یکی از شاخص‌های توسعه هر کشوری دانست و ادامه داد: جای خوشبختی است که میانگین سوادآموزی در استان زنجان نسبت به کشور بسیار مطلوب است و از این بابت باید به مدیران فرهنگی استان تبریک گفت.
احمدی با اشاره به اینکه نهضت سوادآموزی به دوره‌های پایانی خود رسیده است، اضافه کرد: گزارش‌های ارائه شده توسط مسئولان آموزش و پرورش بسیار خوب بود چرا که بر اساس گزارش ارائه شده آنها توان ریشه‌کنی بی‌سوادی استان را طی یک سال آینده دارند.
وی قرآن را تنها پناهگاه انسان در دنیای امروز با توجه به معضلات اجتماعی اعلام کرد و گفت: درگیر کردن دانش‌آموزان و فرهنگیان با طرح‌های قرآنی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تدوین طرح تحول اجتماعی تاکید کرد: همه تلاش‌ها انجام شده تا طرح تحول اجتماعی بدون هیچ ابهامی عملیاتی شود.
وی بر ضرورت نظارت در نحوه اجرای طرح‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: این نظارت‌ها باید بر نحوه هزینه کرد اعتبارات نیز صورت گیرد.
احمدی با اشاره به برنامه استان برای برگزاری همایش پاسداشت ملاحسن کاشی اضافه کرد: برگزاری این همایش باید با همکاری سایر ارگان‌ها صورت گیرد.
وی همچنین از تدوین تفاهم‌نامه برای اجرای دو طرح صدا و سیمای مهر خبر داد و گفت: با تنظیم کار کارشناسی می‌توان این طرح‌ها را عملیاتی کرد.
وی با اشاره به گلایه یکی از مدیران ارگان‌هاب فرهنگی، بر پیگیری درخواست‌های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان درباره سهم این اداره کل از اعتبارات شاخص‌های فرهنگی تاکید کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول