اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

استفاده از ظرفیت رسانه‌ مستلزم مدیریت هنرمندانه مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: استفاده درست از ظرفیت غنی رسانه‌های همگانی در راستای دستیابی به اهداف مشخص مستلزم مدیریت هنرمندانه مسئولان ادارات است.

استفاده از ظرفیت رسانه‌ مستلزم مدیریت هنرمندانه مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تویسرکان با تأکید بر اینکه رسانه مؤلفه توانمند در پرکردن خلأها است، اظهار داشت: حضور اصحاب رسانه در قالب یک برنامه کاربردی در همه عرصه‌ها با نقش کنش‌گر فعال امری لازم است چرا که رسانه‌ها قادر هستند تمایلات جامعه و افکار عمومی را به سمت و سوی مورد ضرورت تغییر دهند.
 وی با اشاره به اینکه انتظار ما از رسانه‌ها تنها تعریف و تمجید از عملکرد مسئولان نیست، تصریح کرد: رسانه‌های جمعی در نظارت و رصد عملکرد دولتمردان و نخبگان باید با نگاهی واقع بینانه و آگاهانه همگام با بررسی کارشناسانه ورود پیدا کنند و مسائل آسیب‌زا را منصفانه به دور از هرگونه فضاسازی شناسایی و به مسئولان و سیاستگذاران ارائه دهند.
فرماندار شهرستان تویسرکان توسعه همه‌جانبه شهر تویسرکان را در گرو اطلاع‌رسانی براساس واقعیت به طور واضح برشمرد و ابراز داشت: بزرگنمایی و سیاه‌نمایی مسائل هیچ مشکلی را برطرف نمی‌کند بلکه زمینه را برای سوء استفاده دشمن مهیا می‌سازد.
وی تعامل و ارتباط دوسویه مسئولان و رسانه‌ها را عاملی مهم در پیشرفت در همه بخش‌ها دانست و تصریح کرد: استفاده درست از ظرفیت غنی رسانه‌های همگانی در راستای دستیابی به اهداف مشخص مستلزم مدیریت هنرمندانه مسئولان ادارات است.
رضانیا با تأکید بر اینکه رشد تویسرکان به عنوان یک اصل مهم در سرشاخه اهداف ما است، خاطرنشان کرد: بهره‌وری کامل از ظرفیت‌های طبیعی و نیروی انسانی خلاق در راستای رشد و اصلاح این شهر به همت و اراده جمعی از خرد و کلان نیاز دارد.   
وی با اشاره به این نکته که نگاه ما به رسانه نگاه تهدید نیست، تأکید کرد: رسانه به مثابه یک نیاز محور اصلی در ترویج  و اشاعه حقیقت به ویژه در برهه کنونی انتخابات نهمین دوره مجلس اسلامی محسوب می‌شود.
فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه خبرنگاران بر چگونگی مسئولیت خود واقف هستند خاطرشان کرد: تلاش فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در راستای انجام رسالت خطیر خود در زمان‌های مختلف در انعکاس اخبار برای صیانت و پاسداری از آرمان‌های امام (ره)، انقلاب و دستاوردها، منافع و مصالح کشور از آغاز انقلاب تاکنون نشان از این امر دارد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول