اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

رسانه‌ها نشاط سیاسی انتخابات را تقویت کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: رسانه‌ها و گروه‌های سیاسی وظیفه سنگینی برای تقویت فضای نشاط سیاسی انتخابات در جامعه بر عهده دارند.

رسانه‌ها نشاط سیاسی انتخابات را تقویت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، اسماعیل نجار ظهر امروز در جمع معتمدان و اعضای شوراهای اسلامی این ‌شهرستان اظهار داشت: برنامه دولت در اجرای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید بر قانونمداری و امانتداری است.
وی حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه مردم را نشانه مسئولیت‌پذیری و درک سیاسی مردم دانست و افزود: مردم شریف ما بارها در صحنه عمل، مسئولیت‌پذیری خود را اثبات کرده‌اند و امیدواریم که این بار هم شاهد حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات باشیم.
نجار از همه افراد شایسته که حضور آن‌ها موجب توسعه و تعالی کشور می‌شود، دعوت کرد که وارد عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شوند.
وی به داوطلبان توصیه کرد که با نیت خدمت به مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی پا به این عرصه بگذارند.
نجار انتخابات را مظهر مردم‌سالاری دینی دانست و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید مراقب باشیم، دشمنان این پشتوانه بزرگ را به چالشی برای امنیت کشور تبدیل نکنند.
وی گفت: قانون تکلیف همه ما را در انتخابات روشن کرده و معیار ما هم اجرای کامل آن است، نه کم و نه زیاد.
نجار توجه به قانون را بهترین شیوه برای برگزاری انتخابات بیان و عنوان کرد: باید فضای انتخاباتی را که هم اکنون ایجاد شده تا پایان به سمت شور و نشاط توأم با آرامش سوق دهیم و از ورود به حاشیه‌ها اجتناب کنیم.
وی افزود: فرمانداران باید توجه داشته باشند که در تصمیم‌گیری‌ها با تصمیم، حرف یا کلامی فضا را مشوش نکنند زیرا ما در سخت‌ترین شرایط از جمله جنگ تحمیلی انتخابات برگزار کرده‌ایم و خوب هم بوده، حالا که الحمدلله فضا کاملا خوب است.
نجار با تأکید بر جلوگیری از تبلیغات زودهنگام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در آستانه انتخابات با توجه به هجمه روانی دشمن و به منظور خنثی‌سازی این هجمه، رسانه‌ها و گروه‌های سیاسی وظیفه سنگینی برای تقویت فضای نشاط سیاسی در جامعه بر عهده دارند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بردسیر نیز با اشاره به اینکه فرآیندهای لازم در ستاد شهرستان برای برگزاری انتخابات بر‌اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی وزارت کشور به خوبی مورد اجرا و توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: همزمان با سایر حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور، معتمدان برای تشکیل هیئت اجرایی به هیئت نظارت شهرستان معرفی شده‌اند.
فرماندار بردسیر در این نشست انتخابات مجلس نهم را مهم‌ترین رخداد سیاسی در سال جاری دانست و افزود‌: ‌باید همه جریان‌های سیاسی خود را برای حضور در این واقعه مهم آماده کنند.
موحدی‌نیا گفت: انتخابات در نظام ایران یکی از شاخصه‌های بسیار روشن و تأثیرگذار است.
وی انتخابات را یکی از میدان‌های به نمایش گذاشتن مردم سالاری اسلامی دانست.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول