اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

رسانه‌ها در خنثی‌سازی توطئه دشمن هوشیار باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: رسانه‌ها می‌توانند در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان تاثیرگذار باشند.

رسانه‌ها در خنثی‌سازی توطئه دشمن هوشیار باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسن عباسی یکشنبه شب در نشست مطبوعاتی در ارومیه، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان انقلاب زمینه‌سازی برای کمرنگ کردن میزان مشارکت مردم در انتخابات با انجام تبلیغات منفی و سیاه نمایی در جامعه است و در این بین رسانه‌ها می‌توانند قطعا تاثیرگذار باشند و فضای مسموم ایجاد شده توسط دشمنان ملت را خنثی و از بین ببرند.
وی تصریح کرد: مردم و مسئولان باید با همراهی و همدلی یکدیگر اهداف و برنامه‌های دشمنان را خنثی کنند.
این مسئول افزود: مسئولان باید شور انتخاباتی را در بین مردم ایجاد کنند که این مهم با حضور رسانه‌ها بیشتر نمود پیدا می‌کند.
عباسی خاطرنشان کرد: تمام ساز و کارهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم فراهم شده و لازم است رسانه‌ها تمام تلاش خود را به کار گیرند تا دور آتی انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز همانند انتخابات پیشین با حضور حداکثری مردم و با نشاط برگزار شود.
وی به تشریح روند برگزاری انتخابات در این شهرستان پرداخت و گفت: انتخابات از روز سوم دی ماه سال جاری با دستور وزیر کشور آغاز شده و از این تاریخ ثبت‌نام داوطلبان آغاز  و رسماً انتخابات نهمین
دوره مجلس شورای اسلامی شروع شده و حوزه انتخابیه این شهرستان با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت شهرستان این کار بزرگ را در نهایت دقت و سرعت به اجرا گذاشته است.
این مسئول افزود: امروز دنیای غرب و نظام سرمایه‌داری در حال فروپاشی است و این موضوع با شکل‌گیری نهضت بیداری اسلامی در منطقه و جنبش وال استریت در قلب این نظام با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و ایادی استکبار می‌خواهد در اقدامی این روند را به تأخیر بیاندازد و با توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در انتخابات پیش رو احتمال انجام تحرکات داده می‌شود.
وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت لازم، گوش به فرمان مقام معظم رهبری همچون گذشته اجازه نخواهند داد تا دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند و با مشارکت حداکثری یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.
این مسئول الزمات انتخابات را امانتداری، اجرای عدالت و قانونمداری عنوان کرد و گفت: باید پاسدار خون شهیدان باشیم و با رعایت الزامات فوق انتخابات را با رعایت کامل امانتداری و پاسداری از رأی مردم به انجام برسانیم.
فرماندار بوکان به لزوم تشریح فرآیند انتخابات برای مردم تأکید کرد و اذعان داشت: در صورتی که مردم به روند برگزاری انتخابات آگاهی داشته باشند و این موضوع می‌تواند اعتماد عمومی را نسبت به برگزاری انتخابات بیش از پیش افزایش دهد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول