اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی:

رسانه‌ها برای معرفی استانداردها اقدام کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی گفت: رسانه‌های جمعی باید در راستای انعکاس استانداردهای درون‌سازمانی و برون‌سازی اقدام کنند.

رسانه‌ها برای معرفی استانداردها اقدام کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفرصادق اسکندری در جمع خبرنگاران که در حاشیه نشست امضا تفاهمنامه بین سازمان بازرگانی و استاندارد و تحقیقات صنعتی تشکیل شد، اظهار داشت: اصحاب رسانه در این حوزه مسئولیت خطیری بر عهده دارند به طوری که باید موضوع استانداردسازی محیط اداره‌ها با انعکاس راهکارهای آن مورد توجه قرار دهند سپس در راستای معرفی شاخص‌های استاندارد در سایر بخش‌های جامعه مبادرت کنند.
وی به تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده‌ها در آذربایجان غربی همگام با سایر مناطق کشور اشاره کرد و گفت: تشکیل این انجمن یکی از برنامه‌های سازمان برای حمایت بیشتر مصرف‌کننده قلمداد می‌شود تلاش شده است در راستای عملی کردن آن از طریق جذب نیروهای صاحب‌نام و متبحر مقدمات لازم فراهم شود.
اسکندری به لزوم شکل‌گیری همکاری تنگاتنگ برای کنترل بازار و انجام ماموریت‌ها تأکید کرد و گفت: تاکنون در سطح وسیع این همکاری وجود داشت اما، می‌طلبد از طریق به کارگیری نیروی انسانی مجرب و توانمند در راستای افزایش همکاری‌ها گام‌های بلندی برداشته شود.
این مسئول به اجرای طرح عیارسنجی طلا و جواهر به صورت آزمایشی در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: این طرح به طور آزمایشی در این استان اجرا شد سپس به مناطق مختلف کشور تعمیم پیدا کرد این طرح برای سنجش کیفیت طلا و جواهر با همکاری سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی به مرحله اجرا درآمد.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی ادامه داد: در مدت اجرای این طرح حدود 600 مورد نمونه‌برداری شد به دنبال آن 47 فقره پرونده تشکیل دادند از این تعداد 22 فقره پرونده به دلیل کم بودن عیار و 27 فقره نیز به دلیل سایر تخلفات صنفی تشکیل شد از طرف دیگر تاکنون به این سازمان در ارتباط با عرضه سکه تقلبی گزارشی واصل نشده است.
انتهای پیام/ح20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول