اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 5 دی‌ ماه صورت گرفت

بازدید اصحاب رسانه از کارخانه‌های کرمان موتور بم

خبرگزاری فارس: به مناسبت پنجم دی ‌ماه 82 و زلزله دلخراش بم جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه کشور از کارخانه‌های کرمان موتور در مجموعه ارگ جدید بم بازدید کردند.

بازدید اصحاب رسانه از کارخانه‌های کرمان موتور بم
به گزارش خبرگزاری فارس از بم، پیش از ظهر امروز و در آستانه پنجم دی ماه گروهی از خبرنگاران و اصحاب رسانه کشور به دعوت گروه صنعتی کرمان موتور از کارخانه‌های این گروه در مجموعه ارگ جدید بم بازدید و در جریان روند فعالیت این کارخانه‌ها قرار گرفتند.
سخنگو‌ و عضو هیئت مدیره گروه صنعتی کرمان موتور‌ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف اصلی ما از راه‌‌اندازی مجموعه ارگ جدید ایجاد اشتغال در منطقه محروم بم بوده است.  
محمد‌جعفر مجذوبی قاچاق مواد مخدر‌، امنیت اجتماعی ‌در این منطقه را از دیگر دلایل ایجاد مجموعه صنعتی و گردشگری ارگ جدید در بم دانست و گفت: با توجه به ظرفیت خوب مجموعه امکانات بالقوه برای تولید انواع خودروها اعم از سواری‌‌، خودروهای سنگین و تجاری وجود دارد.
وی با اشاره به ورود نخستین قطار باری ‌از بندرعباس به بم و انتقال قطعات خودرو از طریق ریلی به این منطقه بیان کرد: از این طریق در هزینه‌های حمل و نقل به نحو قابل ملاحظه‌ای صرفه‌جویی می‌شود.
مجذوبی با بیان اینکه در حال حاضر ‌کل جهان با مشکلات مالی مواجه است بر مشکلات مالی این گروه صنعتی نیز تأکید کرد و افزود: ما برای مقابله با مشکلات مالی طرح پیش‌فروش خودروهای تولیدی خود را لغو کرده‌ایم.
وی در مورد تعطیلی کارخانه ارگ دیزل که تولید کننده انواع ا‌توبوس در این مجموعه است، گفت: مشکلات مالی موجب تعطیلی این واحد شد، زیرا تولیدات این کارخانه مشتری خاص خود را دارند.
مجذوبی خاطرنشان کرد: ما برای ساخت 80 دستگاه ا‌توبوس با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار‌داد بسته‌ایم، ‌اما نتوانستیم در موعد مقرر ا‌توبوس‌ها را تحویل دهیم و قرار‌داد لغو شد و بیش از 30 دستگاه ا‌توبوس ساخته شده هم در کارخانه بدون استفاده باقیمانده است.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا دولت به شما کمک کرده است، گفت: کمک مستقیمی نبوده و ما فقط از تسهیلات بانکی استفاده کرده‌ایم.
مجذوبی افزود‌: لازم است با توجه به ظرفیت موجود به ما کمک شود تا از این ظرفیت‌ به خوبی استفاده شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول