اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 75 دقیقه

مستند تلویزیونی "به" در کرمان تولید شد

خبرگزاری فارس: تهیه مرباها و غذاهای سنتی از میوه "به" در "مستند تلویزیونی به" در سیمای مرکز کرمان تولید شد.

مستند تلویزیونی "به" در کرمان تولید شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، وفور میوه‌هایی مانند سیب و به در منطقه خوش آب و هوای گلزار در شهرستان بردسیر نیز سبب شده تهیه مربای به و سیب در این منطقه رونق یابد.
در مستندی با عنوان معرفی غذاها‌، دسرها‌، رب انار و مرباهای محلی  طرز تهیه مرباهای به و سیب در گلزار به تصویر کشیده شده است.
در این مستند 75 دقیقه‌ای همچنین به غذاهایی مانند آبگوشت و خورشت "به" که بسیار مقوی بوده و طعمی متفاوت دارد، پرداخته شده است.
تهیه کنندگی و کارگردانی این مستند‌ علی اسماعیلی، تصویربرداران حسین مؤمن‌زاده‌ و ابراهیم عامری، صدابرداری ‌افراسیاب پورامیری، نویسندگی متن مهدیه مقیمی، تدوین آقای شجاعی و گوینده آن را برزگر به عهده دارند.
همچنین یک دوره مسابقه تیراندازی بین برادران و خواهران بسیجی مرکز کرمان برگزار شد.
 به همت پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) صدا و سیمای مرکز کرمان یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی بین کارکنان صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات که 70 نفر از برادران و خواهران بسیجی مرکز کرمان حضور داشتند در بخش برادران علی افضلی، مهرداد شیخ‌علی‌بابایی و کامران گلستانیان‌ و در بخش خواهران مهدیه ثمره‌، اعظم شجاعی و طیبه هادی‌خانی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول