اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوشهر مطرح کرد:

وجود مستنداتی در ارتباط با تبلیغات زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری

خبرگزاری فارس: فرماندار بوشهر گفت: نامه‌ها و مستنداتی در برخی مراکز اقتصادی استان بوشهر مبنی بر تبلیغات زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری داریم که این اقدامات کاملا خلاف قانون است‌.

وجود مستنداتی در ارتباط با تبلیغات زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی عصر امروز در نشست ستاد ویژه پیشگیری از جرائم انتخاباتی اظهار داشت: اگر به فکر این باشیم که تخلف صورت نگیرد کاملا در اشتباه هستیم چرا که تخلف انتخاباتی به هر حال صورت می‌گیرد.
وی افزود: باید تخلف را به حداقل برسانیم و تلاش شود تا این تخلفات موجب بروز چالش در استان نشود.
فرماندار بوشهر تصریح کرد: نامه‌های خلاف قانونی داریم که در مراکز اقتصادی استان وارد شده و موضوع آن هم تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری است که قرار است دو سال آینده برگزار شود.
پورکبگانی گفت: اگر همکاری نهادهای امنیتی و انتظامی در برگزاری انتخابات قبلی نبود قطعا دچار مشکل و چالش می‌شدیم .
وی اضافه کرد: یکی از ضعف‌های دستگاه قضا در ارتباط با نمایندگان مجلس در مورد اعتبارنامه‌های نمایندگان است که تاکنون بنده فقط یک مورد را سراغ دارم که اعتبار نماینده تائید نشده است، بنابراین باید در تائید اعتبارنامه‌های نمایندگان نیز دقت بیشتری صورت گیرد.
فرماندار بوشهر با بیان اینکه فعالیت‌های انتخاباتی زودهنگام کاندیداها در بوشهر تحت نظر است، گفت: با توجه به اینکه نماینده دادستان عضو اصلی ستاد اجرایی است دو شعبه دادسرا و دادگاه نیز برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی باید تشکیل شود.
پورکبگانی اظهار داشت: در اجرای قانون انتخابات با کسی تعارف نداریم و قانون هم اجازه داده در صورت تخلف کاندیدا،از وی توضیح بخواهیم.
رئیس سازمان بازرسی استان بوشهر نیز با تاکید بر تقسیم کار در ستاد ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: فعالیت ستاد ویژه باید با اولویت توجه به تحرکات انتخاباتی قبل از انتخابات باشد.
غلامحسین کرمی افزود: ضمن اینکه آسیب‌های انتخابات گذشته باید شناسایی شود، از اطلاع رسانی خوبی نیز باید در ارتباط با برگزاری انتخابات باید از طریق رسانه‌ها صورت گیرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول