اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد سرپل ذهاب خبر داد:

برگزاری جشنواره استانی فیلم و داستان مستند فجر در سرپل ذهاب

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب گفت: جشنواره استانی فیلم و داستان مستند فجر، 27 بهمن‌ماه امسال در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره استانی فیلم و داستان مستند فجر در سرپل ذهاب
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی سرپل ذهاب، علی اکبر رضایی افزود: این جشنواره به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی فیلمسازان برتر استان که آثاری با موضوع فجر انقلاب خلق کرده‌اند و همچنین ایجاد انگیزه برای به وجود آمدن رقابت سالم در بین هنرمندان عرصه فیلمسازی برگزار خواهد شد. 
رضایی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره را تشویق هنرمندان عرصه فیلم و سینما برای شرکت در فعالیت‌های هنری و گرامیداشت ایام‌الله فجر از سوی هنرمندان فیلمساز استان کرمانشاه اعلام کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب موضوع فجر و آزاد تا 12 بهمن 90 به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب ارسال کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول