اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد؛

28 مستند در فاز اول طرح «مسجد ما» رونمایی شد

خبرگزاری فارس: سه جلد کتاب و 28 مستند حوزه زیارت در نمایشگاه پژوهش و فناوری توسط استاندار خراسان رضوی در فاز اول طرح مسجد ما رونمایی شد.

28 مستند در فاز اول طرح «مسجد ما» رونمایی شد
سید حسن علم‌الهدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در فاز نخست این طرح هدف یافتن الگو مناسب و مطلوب زیارتی بر اساس آموزه‌های اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده که خوشبختانه تاکنون گام‌های موثری را در راستای تحقق این هدف برداشته‌ایم.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان ادامه داد: فاز دوم طرح تا 50 درصد پیشرفته و به مشاوران برگزیده واگذار شده تا سیاست‌های راهبردی و شاخص‌های کمی زیارت توسط مشاوران تنظیم شود.
وی افزود: امیدوار هستیم فاز دوم که شامل حوزه‌های فرهنگی، رفاهی، گردشگری، مذهبی، امنیت، سلامت و سوغات زائر است نیز تا پایان سال جاری و یا ابتدای سال 91 به پایان رسد.
علم‌الهدایی افزود: در فاز سوم به دنبال مدل یک مدل ارزیابی عملیاتی برای سنجش اقدامات دستگاه‌های اجرایی و یا موارد تخلف و انحراف در راستای شاخص‌های توسعه می‌شویم.
وی همچنین مشارکت سازمان‌های مختلف در این طرح بسیار مثبت ارزیابی کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول