اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8 بهمن ماه؛

مستند بهلول برای پخش از شبکه یک آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده مستند علامه بهلول گنابادی گفت: مستند بهلول تا 45 روز دیگر برای پخش از شبکه 1 و شبکه استانی خراسان رضوی آماده می‌شود.

مستند بهلول برای پخش از شبکه یک آماده می‌شود
سید محمدعلی سبط احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: مستند علامه بهلول گنابادی به کارگردانی مصطفی صفاری و بازیگری زین‌العابدین افضلی به عنوان بازیگر نقش اول در دو قسمت 40 دقیقه ای و به صورت مجزا برای دو شبکه 1 و شبکه سیمای خراسان رضوی ساخته می‌شود.
وی تصریح کرد: در مستند بهلول به تمام ابعاد زندگی علامه بهلول گنابادی به شکل روایی پرداخته شده و تمام نقاط زندگی این علامه بزرگ در این مجموعه وجود دارد.
سبط احمدی بیان داشت: این مستند در قسمت‌هایی از شهر بیدخت، ریاب، تپه‌های شهر، مسجد جامع شهرستان، موزه شهرستان، منزل مرحوم پدری علامه بهلول و در نهایت در مرقد علامه بهلول ساخته می‌شود.
سبط احمدی با بیان اینکه این مستند با حمایت مالی سازمان صدا و سیما ساخته می‌شود، افزود: تصویربرداری آن 1 ماه به طول انجامید و تا حدود 45 روز دیگر آماده پخش می‌شود.
تهیه‌کننده مستند علامه بهلول گنابادی با اشاره به منابع استفاده شده در ساخت مستند گفت: از منابعی چون کتاب‌هایی که درباره علامه بهلول نوشته شده، اسناد علامه بهلول، کتابخانه آستان‌قدس رضوی و کتاب‌های چاپ شده در همایش ملی بهلول شگفتی روزگار برای ساخت این مستند کمک گرفته شده است.
وی ضمن تشکر از همکاری صمیمانه سازمان‌ها و مردم گناباد در ساخت مستند بهلول گفت: در ساخت مستند بهلول بنیاد ملی بهلول، فرمانداری، میراث فرهنگی، امام جمعه شهرستان، شهرداری بیدخت، آتش‌نشانی بیدخت و شورا و دهیاری روستای بیلند و... صمیمانه همکاری کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول