اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال نساجی قائمشهر:

بازیکنان نساجی به شرایط آرمانی بدنی رسیدند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: بازیکنان تیم نساجی در حال حاضر روحیه خوبی دارند و به شرایط آرمانی بدنی رسیدند.

بازیکنان نساجی به شرایط آرمانی بدنی رسیدند
رضا نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری در آستانه بازی تیمش در برابر شیرین فراز کرمانشاه بیان داشت: در زمین حریف بازی سختی را پیش رو داریم که با توجه به تغییرهایی که ایجاد شده است، پیروزی در خانه حریف هم برای نساجی دور از دسترس نیست.
وی ابراز داشت: پس از پیروزی دلچسب هفته گذشته در برابر گل‌گهر سیرجان یکی از تیم‌های خوب لیگ بازیکنان تمرین‌ فشرده و سختی را سپری کردند و از نظر بدنی هیچ مشکلی نیست.
نیکزاد تصریح کرد: بازیکنان نساجی در حال حاضر به شرایط آرمانی بدنی رسیدند و خود را باور کردند که باید طلسم لیگ برتری را بشکنند و با حضور مدیرعامل جدید این تیم که تجربه ورزشی هم دارند آرزوی چند ساله هواداران را برآورده کنند.
وی درباره انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر گفت: فکر انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه یکی از درست‌ترین انتخاب‌های پرهام مالک باشگاه بود.
سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران درباره حریف این هفته تیمش نیز ابراز داشت: شیرین فراز از تیم‌های با تجربه لیگ ایران است که سابقه چندین دوره حضور در لیگ برتر فوتبال را هم دارد که بازیکنان نساجی باید از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار بگیرند.
نیکزاد گفت: تیم نساجی برای کسب امتیاز به کرمانشاه سفر می‌کند و همه بازیکنان و کادر فنی تلاش می‌کنند تا با دست پر به استان و شهر خود قائمشهر باز گردیم.
به گزارش فارس، تیم نساجی قائمشهر از هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در روز سه‌شنبه ششم دی در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه مهمان شیرین فراز کرمانشاه است.
نساجی هم‌اکنون با 17 امتیاز در رده هفتم جدول چهارده تیم در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول