اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جدال برازجان و کرج برنده نداشت

تیم فوتبال پرسپولیس برازجان دقیقه 90 از شکست گریخت

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس برازجان و سایپامهر کرج با نتیجه مساوی به پایان رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس برازجان دقیقه 90 از شکست گریخت
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عصر یکشنبه و از مسابقات فوتبال هفته سیزدهم لیگ دسته دوم کشور دو تیم پرسپولیس برازجان و سایپامهر کرج در حضور بیش از 3 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی برازجان در برابر هم قرار گرفتند که دو تیم در نهایت به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.
در نیمه اول این مسابقه تیم سایپامهر کرج یک بازی تهاجمی و رو به جلو از خود به نمایش گذاشت و تیم پرسپولیس به دنبال بسته نگه داشتن دروازه خود بود و البته چند حمله جسته گریخته نیز بر روی دروازه سایپامهر تدارک دید.
در حالی که 29 دقیقه از این مسابقه سپری شده بود تیم سایپامهر کرج از حملات خود به نتیجه رسید و رامتین سلیمانی‌زاده موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند تا تماشاگران پرشور برازجانی وادار به سکوت شوند.
تیم پرسپولیس در دقایق انتهایی نیمه نخست یک بار تیر دروازه سایپا را به لرزه در آورد و آه از نهاد تماشاگران این تیم برآمد و نیمه نخست با یک گل به سود تیم مهمان پایان یافت.
در نیمه دوم تیم پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 16 نیمه دوم توسط رسول پورآزاد به گل رسید و ورزشگاه را غرق در شادی کرد.
پرسپولیس در ادامه چند بار تا آستانه گل برتری نیز پیش رفت که بی‌دقتی مهاجمان سد راه تیم شد و فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت.
در حالی که پنج دقیقه به انتهای مسابقه مانده بود، تیم سایپا در یک ضدحمله به یک پنالتی رسید که محسن فتحی این توپ را به گل تبدیل کرد تا بار دیگر پرسپولیس عقب بیفتد. اما این پایان کار نبود و پرسپولیس که نمی‌خواست در برابر هواداران خود طعم تلخ شکست را بچشد حملاتی را تدارک دید و در دقیقه 90 صاحب یک ضربه پنالتی شد که حسن فلسفی بر خلاف حرکت دروازه‌بان توپ را به گل تبدیل کرد تا این بازی زیبا و جذاب با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.
مربی پرسپولیس برازجان در پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به خاطر مصدومیت تعدادی از بازیکنان و شرایط بازی حریف تغییرات را در تیم اعمال کردیم و این مصدومیت‌ها ضربات زیادی به تیم ما وارد کرده است.
عباس متقی افزود: در بازی امروز در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم، از بازیکنان خواسته بودیم که بازی روی زمین را در دستور کار خود داشته باشند و جلوی سانتر حریف را بگیرند، اما حریف 13 سانتر از جناح راست و 9 سانتر از سمت چپ بر روی دروازه ما داشت که این موضوع نشان می‌دهد بازیکنان خواسته‌های کادر فنی را انجام نداده‌اند.
وی اضافه کرد: در نیمه دوم بازیکنان ما بهتر کار کردند و با بازی روی زمین حریف را تحت فشار قرار دادند و در مقابل تیم خوب سایپا مهر یک امتیاز گرفتند اگر چه می‌توانستیم 3 امتیاز بازی را نیز بگیریم.
سرمربی سایپامهر کرج نیز ابراز داشت: در بازی امروز هم مثل بازی هفته گذشته برابر نفت نوین آبادان گل مساوی را در دقایق پایانی دریافت کردیم.
محمدعلی ربیعی ادامه داد: در بازی هفته قبل با نفت نوین در قایق 88 و 93 دو گل بسیار بد خوردیم که کار ما را در جدول سخت کرد و امروز هم در دقیقه 90 گل مساوی را دریافت کردیم.
وی در پایان اذعان داشت: فکر می‌کنم تیم ما در بازی امروز برتری داشت و بهتر بازی کرد؛ گل اتفاقی خوردیم، اما به پرسپولیس برازجان نیز تبریک می‌گویم؛ در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی استفاده نکردیم.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول