اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران:

رقابت در صدر جدول فوتبال مازندران حساس‌تر شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: رقابت در صدر جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان با توجه به نتایج به دست آمده حساس‌تر شده است.

رقابت در صدر جدول فوتبال مازندران حساس‌تر شد
محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران دیروز با انجام شش دیدار برگزار شد که 14 گل داشت.
وی بیان داشت: در بازی‌های دیروز، تیم صدرنشین جدول هیئت رزمندگان جویبار در برابر میزبان خود وحدت شهروند فریدونکنار به تساوی یک بر یک رسید.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه از برتری دو بر صفر شهرداری سرخرود در مقابل میزبان خود علوم پزشکی ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: در دیگر بازی تیم مدعی مقاومت شهدای کوتنا موفق شد سه بر یک مهمان خود شهدای بابلسر را با شکست بدرقه کند.
خلردی همچنین از برتری استعدادهای درخشان آمل خبر داد و تصریح کرد: تیم استعدادهای درخشان آمل که خطر سقوط به لیگ پایین‌تر را دارد در این هفته موفق شد در برابر مهمان خود مقیم داماش کوتنا با یک گل پیروز شود.
وی درباره دیگر نتایج این مسابقات گفت: استقلال لموک قائمشهر هم سه بر یک مهمان خود شهدای ساری را شکست داد  و تیم بازرگان چالوس هم با یک گل در برابر میزبان خود دریای بابل شکست خورد.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ هیئت فوتبال استان در این هفته تیم شهید کریمی جویبار استراحت داشت.
خلردی درباره جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران گفت: هم‌اکنون در جدول تیم هیئت رزمندگان جویبار با 44 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهرداری سرخرود و مقاومت شهدای کوتنا با 42 و 41 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم هستند.
وی خاطرنشان کرد: بازی معوقه و عقب افتاده دو تیم شهدای بابلسر و علوم پزشکی ساری در روز دوشنبه پنجم دی در ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر برگزار می‌شود.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در پایان افزود: دو هفته آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران پایان می‌پذیرد و چهره تیم قهرمان در پایان هفته بیست و ششم مشخص می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول