اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهریار خبر داد

نماینده تیم فوتبال شهریار در انتظار بازگشت به لیگ کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان شهریار گفت: حکم دیوان عدالت اداری به نفع نماینده شهرستان صادر شده و در صورت اعمال آن، شهریار در لیگ کشور صاحب نماینده خواهد شد.

نماینده تیم فوتبال شهریار در انتظار بازگشت به لیگ کشور
رضا قنبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: تیم اتحاد نصر نماینده تیم فوتبال شهریار در لیگ سه کشور سال گذشته و در حالی که در آستانه کسب مجوز صعود به دسته دوم فوتبال کشور بود به واسطه اعتراض تیم اسلامشهر محکوم به کسر امتیاز شد و از مسابقات لیگ سه کشور کنار رفت، لذا مسئولان تیم اقدام به شکایت متقابل کردند و اعتراض خود را به رای صادره اعلام کردند که پس از عدم رسیدگی به این اعتراض، شکایت در نهایت به دیوان عدالت اداری رفت و با نقض کل آرای صادره از سوی کمیته انضباطی رأی به نفع نماینده شهریار صادر شد که در صورت تمکین فدراسیون فوتبال از رای صادره نماینده فوتبال شهریار به لیگ کشور باز خواهد گشت.

* بی توجهی به رأی صادره پس از یکسال
قنبریان با بیان این که مسئولان تیم پیگیر احقاق حق خود هستند افزود: نزدیک به یکسال از صدور رأی دیوان عدالت اداری می‌گذرد، اما به آن عمل نشده که امیدواریم آنچه حق است اجرا شود تا عدالت در این باره جاری گردد.
وی همچنین به شرایط حال حاضر فوتبال شهریار اشاره کرد و گفت: لیگ دسته اول بزرگسالان به پایان رسیده و با انجام لیگ دسته دوم شهرستان پرونده فوتبال بسته می‌شود، همچنین رقابت‌های فوتسال از نیمه دوم دی‌ماه آغاز می‌شود.
قنبریان در پایان اشاره‌ای هم به وضعیت نمایندگان این شهرستان در لیگ استان تهران کرد و متذکر شد: دو تیم در لیگ برتر توابع استان تهران داریم که تیم نوجوانان ما خود را به دیدار نهایی رسانده و تیم بزرگسالان در میانه‌های جدول جای دارد همچنین تیم فوتسال بانوان نیز خود را مهیای حضور در لیگ کشور می‌کند.
انتهای پیام/ن۲۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول