اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر:

پروژه بزرگراه بوشهر دیر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر گفت: پروژه بزرگراه چهارخطه دیر به بوشهر هم‌اکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه بزرگراه بوشهر دیر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا صفایی صبح امروز در بازدید از پروژه بزرگراه بوشهر به دیر اظهار داشت: از مجموع 180 کیلومتر این بزرگراه 20 کیلومتر آن آسفالت شده است.
وی افزود: چهار کیلومتر از محور دیر به دلوار و 17 کیلومتر در محور بردخون به دیر از این پروژه آسفالت شده است.
صفایی با بیان اینکه تاکنون 100 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده است، گفت: 16 کیلومتر از این پروژه تا 22 بهمن ماه امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.
مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های استان بوشهر، افزایش سرعت حمل و نقل در محورهای ارتباطی جنوب، افزایش حجم ترانزیتی محور، ایمن‌سازی مسیر و ایجاد اشتغال در منطقه از اهداف عمده اجرای طرح بزرگراه بوشهر به دیر است.
استاندار بوشهر نیز در حاشیه این بازدید گفت: هم‌اکنون استان بوشهر همچون سایر استان‌ها به کارگاه سازندگی تبدیل شده است و با حمایت‌های وزیر نفت استان بوشهر مسیر توسعه و پیشرفت خود را می‌پیماید.
محمدحسین جهانبخش بر نظارت مستمر بر اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و اضافه کرد: چنین پروژه‌های سنگین و بزرگی نیازمند نظارت‌های مستمر و پیگیر از سوی مسئولان است.
مدیرعامل موسسه الهادی مجری بزرگراه بوشهر به دیر نیز گفت: کل هزینه قرارداد این پروژه 360 میلیارد تومان است که تاکنون تنها 30 میلیارد تومان به ما پرداخت شده است.
امان‌الله زارع افزود: از مجموع 187 کیلومتر این بزرگراه 60 کیلومتر آماده روسازی است و 1100 ابنیه فنی نیز برای آن پیش‌بینی شده است.
وی بیان کرد: 10 درصد از زمان‌بندی پیش‌بینی شده این پروژه جلوتریم اما با وجود مشکل نقدینگی از مسئولان انتظار داریم این مشکل را برطرف کنند.
مدیرعامل موسس الهادی مجری بزرگراه بوشهر به دیر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون یک‌هزار و 174 نفر در این پروژه و در مجموع 3 هزار نفر در پروژه‌های مربوط به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در استان بوشهر مشغول به کار هستند.
انتهای پیام/آ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول