اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری خبر داد

قول وزیر نفت برای تامین اعتبار پروژه زیرگذر ذغالچال ساری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: وزیر نفت قول مساعد داد که اعتبار پروژه زیرگذر ذغالچال را وزارت نفت تامین می‌کند که ضرورت دارد نمایندگان شهر ساری پیگیر این اعتبارات باشند.

قول وزیر نفت برای تامین اعتبار پروژه زیرگذر ذغالچال ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی یکشنبه شب در جلسه علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه برای پیگیری مصوبه‌های اجرا نشده و مشکل‌دار استان و شهرستان ساری در جلسه‌ای مشترک با نماینده رئیس جمهور، شهردار و استاندار مازندران برگزار شد، اظهار داشت: پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت به مرکز مازندران به درستی اجرایی نشده و استاندار مازندران از مظلومیت شهر ساری دفاع کرد.
وی یادآور شد: مساله مکان زندان فعلی ساری در جلسه با استاندار مورد بررسی قرار گرفت و معاون اداره کل زندان‌ها قول داد تا پایان امسال ساختمان جدید زندان ساری تکمیل و مکان فعلی به شهرداری تحویل شود. 
 
* شهرداری ساری در پروژه زیرگذر ذغال‌چال هزینه نکند
نقیبی با اشاره به اینکه احداث کامل زیرگذر ذغال‌چال ساری مربوط به وزارت نفت است، تصریح کرد: استاندار مازندران تاکید کرد شهرداری ساری نباید ریالی برای احداث زیرگذر ذغال‌چال پرداخت کند.
وی ادامه داد: وزیر نفت قول مساعد داد که اعتبار پروژه زیرگذر ذغالچال را وزارت نفت تامین می‌کند، ضرورت دارد نمایندگان شهر ساری پیگیر این اعتبارات باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با حضور نماینده رئیس جمهور برگزار شد نامه‌ای نوشته شد تا دولت نظر مساعدی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای مرکز مازندران، رفع موانع و اجرایی شدن مصوبات سه سفر در شهر ساری داشته باشد.
وی با بیان اینکه شهرداری ساری در برخی از پروژه‌ها به منظور ایجاد رفاه عمومی وارد شده، ابراز داشت: شهرداری ساری در احداث کمربندی، روگذرهای مسیر کنارگذرها که متعلق به راه و ترابری بوده وارد شد، از دولت نیز خواستاریم تا در بخش تامین اعتبار به شهرداری ساری مساعدت داشته باشد. 
 
* جذب نیرو در شهرداری باید با مصوبه شورای شهر باشد
نقیبی در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه از لحاظ قانون جذب نیروی انسانی در شهرداری باید با مصوبه شورا انجام شود، خاطرنشان کرد: برخی از نیروهایی که در شهرداری فعالیت می‌کنند بدون بیمه و حقوق کار می‌کنند تا شاید روزی جذب شوند.
وی بر رسیدگی دقیق برخی از پرونده‌های مانده در شهرداری که می‌تواند موجب درآمدزایی این نهاد خدماتی شود تاکید کرد و گفت: مراحل قانونی پرونده‌های درآمدزا در شهرداری مورد بررسی قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی دلیل تحقق‌ نیافتگی بودجه شهرداری را کم‌کاری کارکنان این نهاد خدماتی دانست و اذعان داشت: کسادی بازار، رکود ساخت و ساز و نیز کم‌کاری کارکنان شهرداری موجب شد تا بودجه مصوب شهرداری در سال جاری به طور کامل محقق نشود.
به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد جلسه‌ای برای پاسخ‌های شهردار به پرسش‌های یکی از اعضای شورای شهر ساری برگزار شود تا طرح استیضاح به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول