اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

اتمام 15 پروژه تحقیقاتی ناجا در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 15 پروژه تحقیقاتی نیروی انتظامی این استان به اتمام رسیده است.

اتمام 15 پروژه تحقیقاتی ناجا در آذربایجان غربی
علی قهرمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این تحقیقات در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و به اتمام رسیده‌اند.
وی با اشاره به مهم‌ترین طرح‌های تحقیقاتی به اتمام رسیده توسط نیروی انتظامی آذربایجان غربی، تصریح کرد: پلیس و مخبر، جرم‌شناسی و جرم‌یابی پی‌جویی حریق عمدی، تحلیل ژئوپلتیکی بر پدیده قومیت‌گرایی، بررسی سرقت در شهرستان ارومیه و ارائه راهکارهایی برای کاهش آن، آسیب‌شناسی ماموریت‌های پلیس و تاثیر آن بر خانواده‌ آنها، بررسی علل گرایش به خرافه قمه‌زنی، تحلیل فضای جرم در ارومیه و بررسی پیامدهای اجرای طرح انسداد مرزی از جمله طرح‌های تحقیقاتی مهم به اتمام رسیده توسط نیروی انتظامی استان است.
این مسئول با اشاره به چشم‌انداز دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، افزود: برخورداری از سامانه‌ای جامع و سریع در بهره‌مندی از نتایج و یافته‌های علمی مرتبط در درون و دیگر دستگاه‌ها و نهادها، افراد و تجریه پیشینه انتظامی ملی و استانی، هدایت‌گری در ایجاد ظرفیت‌های اندیشه‌ای در فرماندهی انتظامی استان و پشتیبانی از تصمیم‌سازی و تمیم‌گیری‌های سازمانی و تعامل مناسب، سازنده و مؤثر با سایر مراکز علمی کشور و استان از چشم‌اندازهای مهم این دفتر محسوب می‌شود.
قهرمان از دست یافتن دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان به رتبه برتر در بین موسسات پژوهشی غیر صنعتی وابسته به دستگاه‌های دولتی بر اساس شاخص‌های علمی مورد استفاده وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری در گستره جغرافیایی استان خبر داد و گفت: برخورداری از نیروهای توانمند علمی و قابلیت و ظرفیت تعامل سازنده با نخبگان، مبتکران و پژوهشگران صنعتی درون و برون سازمانی در راستای تامین نیازهای علمی و فن‌آوری‌های پلیسی استان از برنامه‌های کاری دفتر تحقیقات کاربردی ناجا در آذربایجان غربی است.
انتهای پیام/ن۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول