اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اقامه نماز:

رابط نماز باید زبان نرم داشته باشد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اقامه نماز گفت: زبان نرم، کلام خوش، دقت در امور، تمام‌جانبه‌نگری و عشق به نماز از شاخصه‌های مهم ناظر و رابط نماز است.

رابط نماز باید زبان نرم داشته باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، حجت‌الاسلام صاحب فصول در آیین برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی رابطان اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان فارس که در شهر مقدس قم برگزار شد، نقش رابطان اقامه نماز در دستگاه‌های دولتی را نقش کلیدی، سازنده و هماهنگ کننده برشمرد و زبان نرم، کلام خوش، دقت در امور، تمام‌جانبه‌نگری و عشق به نماز را از شاخصه‌های مهم ناظر و رابط نماز دانست.
وی افزود: با این ابزار می‌توان مانند بزرگان، افراد سهل‌انگار و کاهل را به این فریضه الهی دعوت کرد و با تعامل و همراهی مدیریت دستگاه مربوطه در راستای گسترش فرهنگ نماز قدم‌های بزرگی را برداشت.
در ادامه محمد عبدالهی، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد مرکزی اقامه نماز در مورد موضوع نماز در مقابل جنگ نرم، مطالبی را ارائه و خاطرنشان کرد: وجود آیات متعدد قرآن مجید در زمینه‌های مختلف و مقابله با دشمن و افکار پلید وی از نمونه‌های مقابله با جنگ نرم است.
در این مراسم همچنین محسن میرزایی یکی از صاحب‌نظران در زمینه ترویج نماز، با تشریح نظام جامع ارزیابی عملکرد نهادها و دستگاه‌ها در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در مورد موضوع وظایف کاری و ستادی رابطان اقامه نماز دستگاه‌های دولتی توضیحاتی را ارائه داد و با اشاره به اینکه دستگاه اداری و سازمان‌ها یک نظام واحد هستند، خاطرنشان کرد: تمام اجزای یک سازمان براساس فرایند مدیریتی و راهبردی به یکدیگر متصل‌ هستند و این اتصال سبب انجام بهینه امور می‌شود و اگر نظام یک سازمان انسجام خود را حفظ کند، موجب برون‌دادی براساس اهداف تعیین شده می‌شود.
به گزارش فارس، برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی رابطان اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان فارس در شهر مقدس قم برگزار شد.
در این دوره دو روزه که در مجتمع یاوران مهدی (عج) در جوار مسجد جمکران شهر مقدس قم برگزار شد، شرکت کنندگان با شیوه‌های جذب همکاران به فریضه الهی نماز، نقش نماز در مقابله با جنگ نرم و شیوه‌های ارزیابی از فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در زمینه گسترش فرهنگ نماز آشنا شدند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول