اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

80 درصد نمازگزاران جیرفت جوانان هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: بیش از 80 درصد نمازگزاران جیرفت را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند.

80 درصد نمازگزاران جیرفت جوانان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌‌پور صبح امروز در همایش علمی آموزشی «نماز» ویژه مدیران و اقشار تأثیرگذار در شهرستان جیرفت با اشاره به اجرای طرح «معراج» اظهار داشت: نماز زیباترین و پرفضیلت‌ترین وسیله ارتباط میان بنده و خداوند است.
وی نخستین توصیه و اقدام تمام انبیا (ع) را اقامه نماز خواند و افزود: خداوند رمز و رموزی در این فریضه واجب قرار داده است تا زمینه هدایت انسان به عنوان اشرف مخلوقات را فراهم کند.
غنچه‌‌پور تصریح کرد: طرح «معراج» همزمان با سراسر استان کرمان در شهرستان جیرفت نیز برگزار شد که امیدواریم منشا خیر و برکت باشد.
وی بیان داشت: این شهرستان افتخار این را دارد که به عنوان وطن دوم مقام معظم رهبری و شهری که تمام‌عیار ولایت‌مدار است که در تمام مناسبت‌‌های ملی و مذهبی جلساتی باشکوه برگزار می‌کند.
غنچه‌‌پور با اشاره به برگزاری نماز در تمام تکایا و مساجد این شهرستان بیان کرد: بیش از 80 درصد نمازگزاران جیرفت را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند.
وی شهرستان جیرفت را یکی از قطب‌های کشاورزی ایران خواند و عنوان کرد: سالانه در جنوب استان کرمان حدود 6 میلیون تن محصول کشاورزی تولید می‌شود.
غنچه‌‌پور با توجه به اینکه این شهرستان هند کوچک ایران است، خاطرنشان کرد: جیرفت دارای 11 اقلیم است به نحوی که بیشتر قابلیت‌های جهان را به زیباترین نحو در خود جای داده است.
وی اذعان کرد: یکی از زیبندگی‌های این شهر این است که با توجه به صبغه تاریخی و مذهبی خود و مردمانی متدین و ولایتمدار به عنوان «دارالولایه» نام گرفته است.
غنچه‌‌پور گفت: حرکت‌های خوبی یکی پس از دیگری از جمله «یادمان ولایت» و «همایش پیاده‌روی خانوادگی» در این شهر انجام شده که معرف وحدت و همدلی میان مسئولان شهرستان و حاصل کار جمعی و تیمی آنهاست.  
فرماندار جیرفت اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، بیش از گذشته نیازمند همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی هستیم تا آمادگی بیشتری در این زمینه داشته باشیم.
به گزارش فارس، تمام مسئولان شهرستان جیرفت پس از پایان همایش علمی و آموزشی «نماز» مسیر چهارراه فرمانداری تا مصلای شهرستان را برای برگزاری نماز طلب باران پیاده طی می‌کنند.  
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول