اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دنا:

مدارس دنا به نوبت در نماز جمعه حاضر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش دنا گفت: هر هفته یکی از مدارس این شهرستان به همراه مربیان و دانش‌آموزان به نوبت در نماز دشمن‌شکن جمعه شرکت می‌کنند.

مدارس دنا به نوبت در نماز جمعه حاضر می‌شوند
علی‌محمد بهره‌مند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: نماز جمعه فریضه‌ای بزرگ بوده که نشان دهنده قدرت و وحدت مسلمین است.
وی گفت: مهم بودن این فریضه به قدری است که دشمن از حضور مردم در نماز جمعه بسیار هراسان است و حضور مردم در نماز جمعه را  به منزله شکست توطئه‌ها می‌داند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا در خصوص تاثیر نماز جمعه بر جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان افزود: همیشه جوانان و نوجوانانی که در نماز جمعه فعال بوده و حضور مستمر دارند دارای بصیرت بالایی بوده و دشمن از وجود آن‌ها در هراس است.
وی با توجه به مقوله مهم تربیت در آموزش و پرورش تصریح کرد: همان‌گونه که می‌دانیم شکل‌گیری شخصیت فرد بیشتر در دوران دانش‌آموزی بوده و تعلیم و تربیت نیز دو امر جدا نشدنی هستند.
بهره‌مند گفت: دانش‌آموزانی موفق بوده اند که علاوه بر تعلیم و آموزش دروس، تربیت نیز آموخته باشند  که بارزترین این افراد در 8 سال دفاع مقدس افرادی مثل شهید چمران و در زمان حاضر افرادی چون شهید حسنی‌مقدم بوده‌اند که علو و تربیت صحیح را با هم آموخته‌اند.
این مسئول تعلیم و تربیت در شهرستان دنا افزود: بر خلاف این موضوع افرادی هم بوده‌اند که که با تحصیلات عالیه  بیشترین خیانت‌ها را به نظام و مردم کشور خود کرده‌اند که این به سبب ضعف در تربیت آن‌ها بوده است.
وی به روش‌های مهم در تربیت اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌های خوب و مفیدی در آموزش و پرورش به منظور تربیت صحیح از قبیل حفظ قرآن کریم و حضور روحانیون در مدارس برای اقامه نماز و پاسخ به شبهات فرهنگی شکل گرفته است.
مدیر آموزش و پرورش دنا در خصوص برنامه‌های فرهنگی این نهاد در این شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت نماز پرفیض جمعه، هر هفته یکی از مدارس این شهرستان در این آیین شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول