اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

هزینه اضافی در پروژه راه اصلی اردبیل صورت نگرفته است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: در اجرای پروژه راه اردبیل ـ سرچم یک ریال هزینه اضافی صورت نگرفته است.

هزینه اضافی در پروژه راه اصلی اردبیل صورت نگرفته است
سید حسین صابری در حاشیه جلسه شورای اداری استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل هدف از برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای اداری را تجلیل از دست‌اندرکاران اصلی ساخت محور اردبیل ـ سرچم و شرکت‌های پیمانکاری توصیف کرد.
وی افزود: انتظار می‌رود اجرای کیفی این پروژه اما با سرعت بیشتر الگویی برای اجرای پروژه‌های دیگر باشد.
این مسئول با قدردانی از تمام دست‌اندرکاران مطالعه، طراحی، اجرا، پیمانکاران، ناظران و متولیان این پروژه در اجرا و تکمیل آن، ابراز داشت: اگر بنده در اولین روز کاری خود در این استان از پروژه راه اصلی اردبیل ـ سرچم بازدید کردم این کار به عمد بود چرا که به صورت چراغ خاموش و حتی شناخت نداشتن از قیافه و شمایل مدیران خود بر سر این پروژه حاضر شده و به گره‌گشایی و اجرای سریع آن برخی پیشنهادات و دستور کار را ارائه دادیم.
استاندار اردبیل تکمیل این پروژه را یکی از آرزوهای دیرین دست‌یافتنی مردم اردبیل اعلام کرد و افزود: ما با این بازدید خود در اولین روز حضور در اردبیل به مردم نشان دادیم که دنبال تحقق خواسته آنها هستیم و هرگز مدیر پشت میز نشین نیستیم.
صابری در مورد تغییر مسیر اجرای این پروژه و اصلاحات انجام شده اظهار داشت: اگر اجرای پروژه اصلاحیه و تغییری یافته است به دلیل تدبیر مسئولان وقت بوده که احساس کرده‌اند اجرای آن از طریق اردبیل به لوشان هزینه‌های گزاف و سرگردانی احتمالی اجرای پروژه را به دنبال خواهد داشت.
این مسئول بیان داشت: ما مدعی هستیم یک ریال هزینه اضافی در اجرای این پروژه نشده به گونه‌ای که آثار مثبت این طرح را در افزایش قیمت املاک روستاهای مجاور این راه اصلی شاهد هستیم.
استاندار اردبیل ادامه داد: به یقین قیمت املاک روستاهای مجاور راه اصلی اردبیل 30 تا 40 درصد افزایش یافته و این به دلیل زیرساخت مناسبی است که در حوزه راه اجرایی شده و رونق سایر زیرساخت‌ها را سبب‌ساز شده است.
صابری در پایان یادآور شد: با اتصال اردبیل به سرچم و بزرگراه تبریز ـ زنجان در کنار کاهش مدت سفر ثمرات دیگری را نیز از بابت اجرای این پروژه نظیر احداث پل‌های متعدد و افزایش ایمنی جاده مشاهده می‌کنیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول