اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

راه اصلی اردبیل چهار خطه می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: با تخصیص اعتبار 12 میلیارد تومان تعریض و چهار خطه کردن راه اصلی اردبیل – سرچم آغاز شده است.

راه اصلی اردبیل چهار خطه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو عصر امروز در جلسه ستاد حمل و نقل و راه در اردبیل اظهار داشت: آرزوی دیرین مردم استان اردبیل در بهره‌برداری از راه اصلی اردبیل ـ سرچم به سرانجام رسید به گونه‌ای که با بهره‌برداری از این راه براساس برنامه پنجم توسعه انتظار می‌رود سالانه 10 درصد کاهش تلفات جاده‌ای را شاهد و ناظر باشیم.
وی ضرورت ارتقای جاده‌های استان را مهم و ارزشمند توصیف کرد و افزود: ما در تلاش هستیم تا با یک سرویس‌دهی مناسب به عموم مردم، مسافران و گردشگران رضایت آنها را در تردد محورهای مواصلاتی منتهی به استان اردبیل فراهم کنیم.
بیگدلو خاطر نشان کرد: تعریض و چهار بانده کردن 90 کیلومتر این مسیر از سمت اردبیل تا قره‌قشلاق و تا سه راهی تونل به طول 27 کیلومتر در دستور کار است که وزیر راه و شهرسازی برای تأمین اعتبار تعریض این محور قول مساعد داده است.
این مسئول تصریح کرد: ‌اگر این تعریض به موقع و مناسب اتفاق بیفتد زمینه سفر امن همراه با خاطرات مناسب در این مسیر اتفاق می‌افتد و یک حرکت رو به جلو را در تمامی این حوزه‌ها شاهد می‌باشیم.
وی اضافه کرد: کاهش 10 درصدی تصادفات جاده‌ای براساس ماده 163 قانون پنجم توسعه کشور رسالتی سنگین و تکلیفی قانونی است که همه وظیفه داریم در این مسیر گام برداریم.
به گزارش فارس، معاون عمرانی استاندار اردبیل به پیشرو بودن استان اردبیل در کاهش تصادفات برون‌شهری و کسب جایگاه سوم و همچنین رتبه دوم این استان در کاهش تصادفات محورهای روستایی اشاره کرد و ادامه داد: هر چند با بهره‌برداری از راه اصلی اردبیل – سرچم مسافت این مسیر نسبت به مسیر قبلی 13 کیلومتر می‌باشد اما با توجه به رعایت مقررات ایمنی در این محور سفر و عبور و مرور مردم استان، مسافران و گردشگران از محور جدید با گستردگی خاص می‌باشد.
وی در مورد پروژه راه‌آهن اردبیل نیز گفت: ‌این پروژه در هشت قطعه در حال انجام است که مشخصات فنی آن نیز طبق استانداردهای کشوری و بین‌المللی است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول