اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

20 عنوان کتاب در دانشگاه آزاد کرمان چاپ می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز انتشارات دانشگاه آزاد کرمان گفت: تاکنون 49 عنوان کتاب در مرکز انتشارات دانشگاه آزاد کرمان به چاپ رسیده و 20 عنوان دیگر تا پایان سال جاری به چاپ می‌رسد.

20 عنوان کتاب در دانشگاه آزاد کرمان چاپ می‌شود
مجید غلامحسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در مرکز انتشارات دانشگاه آزاد کرمان تمام مراحل کار اعم از حروف‌نگاری، صفحه‌آرایی، ویرایش ادبی، طراحی جلد، چاپ و مراحل انتهایی آماده‌سازی آن که برش و صحافی است، انجام می‌شود.
وی افزود: این مرکز در سال 88 فعالیت رسمی خود را با پذیرش سه عنوان کتاب آغاز و در حال حاضر که سه سال از فعالیت این مرکز می‌گذرد تاکنون حدود 50 عنوان کتاب را به چاپ رسانده و 20 عنوان کتاب تا پایان سال جاری به چاپ می‌رسد.
رئیس مرکز انتشارات دانشگاه آزاد کرمان در زمینه به نمایش درآمدن کتاب‌های منتشره این مرکز در نمایشگاه‌های مختلف گفت: کتاب‌های منتشره این مرکز چند نوبت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و نمایشگاه‌های کتاب استانی حضور فعال داشته است.
وی بیان کرد: کتاب‌های منتشره این مرکز در سال جاری برای انتخاب کتاب سال استان ارسال شده و طبق اعلام مسئولان مربوطه شش عنوان از این کتاب‌ها به مرحله داوری راه یافته‌اند.
رئیس مرکز انتشارات دانشگاه آزاد کرمان عنوان کرد: این مرکز در موضوعات مختلف و متنوعی همچون آموزشی و کمک درسی، زبان، دین، علوم طبیعی، علوم عملی، روانشناسی، پزشکی، کلیات، ادبیات، معماری و علوم اجتماعی اقدام به چاپ کتاب کرده است.
غلامحسین‌پور بیان کرد: مؤلفان کتاب‌های منتشره تنها از اساتید این دانشگاه نیستند، بلکه ما درخواست‌هایی از اساتید دانشگاه‌های شهید چمران، شهید باهنر کرمان و علوم پزشکی کرمان نیز در زمینه چاپ کتاب داشته و نسبت به چاپ کتاب آنان نیز اقدام کرده‌ایم.
وی در زمینه خط‌مشی چاپ کتاب در این مرکز گفت: ما برای جلوگیری از انباشت کتاب طبق قراردادی که با مؤلف منعقد می‌کنیم، کتب چاپ شده مشخصی را به طور رایگان در اختیار وی قرار می‌دهیم و چنانچه مؤلف به کتب زیادتری نیاز داشت، درخواست خود را ارائه و طبق سفارش وی تعداد درخواستی چاپ می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول