اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش بین‌المللی شیخ آذری خبر داد:

انتشار کتاب مقالات همایش بین‌المللی شیخ آذری

خبرگزاری فارس: دبیر همایش بین‌المللی شیخ آذری از انتشار کتاب مقالات همزمان با برگزاری همایش بین‌المللی شیخ آذری خبر داد.

انتشار کتاب مقالات همایش بین‌المللی شیخ آذری
زین‌العابدین منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این کتاب مشتمل بر مقالات منتخب همایش بین‌المللی شیخ آذری بوده که به همین مناسبت انتشار می‌یابد.
وی تعداد مقالات انتشار یافته در این کتاب را دست کم 40 مقاله عنوان کرد و گفت: این کتاب در روزهای همایش در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.
منتظری در ادامه با بیان اینکه حدود 170 مقاله به این همایش ارسال شده است، تصریح کرد:‌ مقالاتی نیز از شش کشور منطقه از جمله پاکستان، هندوستان، افغانستان و ... به دبیرخانه این همایش ارسال که طی روزهای همایش ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در این همایش همچنین آثار و نسخ خطی این عارف و ادیب بزرگ به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: برخی از این کتب خطی در سایر کشورها از جمله کتابخانه لاهور پاکستان بوده که به صورت امانت به این نمایشگاه آورده می‌شود.
دبیر همایش بین‌المللی شیخ آذری با اشاره به دعوت از رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در این همایش تصریح کرد: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به عنوان مهمان در این همایش دعوت به عمل آمده است.
وی حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی را در این همایش مورد اشاره قرار داد و گفت: ‌این همایش فرهنگی با مشارکت دانشگاه پیام نور، فرمانداری، استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... برگزار می‌شود.
همایش بین‌المللی شیخ آذری طی روزهای دوم و سوم آذر در شهر اسفراین برگزار خواهد شد.
اسفراین در 60 کیلومتری جنوب بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار داشته و دارای مفاخر قابل توجهی است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول