اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کتابخانه آیت الله خامنه‌ای قم صورت گرفت؛

انتشار کتاب بریل تصویری برای نخستین بار در کشور

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم گفت: برای نخستین بار در کشور، کتابخانه عمومی آیت الله خامنه‌ای در قم توانسته برای نابینایان کتاب بریل تصویری چاپ کند که بسیار مورد استقبال این قشر قرار گرفته است.

انتشار کتاب بریل تصویری برای نخستین بار در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، ریحانه صادقی اظهار کرد: در حال حاضر 52 کتابخانه عمومی، شامل کتابخانه‌های ملکی و مشارکتی زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در استان قم وجود دارد.
وی افزود: کتابخانه‌های عمومی در قم خدماتی مانند امانت کتاب، دسترسی به اینترنت پر سرعت، سالن‌های مطالعه مجزا و سالن‌های مرجع را در اختیار مراجعین قرار می‌دهند.
مدیر غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم خاطرنشان کرد:  در حال حاضر دو کتابخانه‌ ویژه بانوان نیز در قم وجود دارد که یکی کتابخانه ریحانة النبی در بوستان اطلس و دیگری کتابخانه نرجس در بوستان نرجس است.
وی ادامه داد: 20 کتابخانه مجهز به اینترنت در استان نیز خدمات اینترنت پر سرعت را به صورت رایگان در اختیار مراجعین قرار می‌دهند.
صادقی گفت: خدمت دیگری که این کتابخانه‌ها در اختیار مراجعین قرار می‌دهند بانک ملی نشریات کشور است.
وی اظهار داشت: مراجعین می‌توانند در کتابخانه‌ها با مراجعه به نرم افزارهایی که در این کتابخانه‌ها وجود دارد؛ مقالات مورد نیاز خود را پیدا کرده و پرینت بگیرند.
وی عنوان کرد: برای اولین بار در کشور، کتابخانه عمومی آیت الله خامنه‌ای در قم توانسته برای نابینایان کتاب بریل تصویری چاپ کند که بسیار مورد استقبال این قشر قرار گرفته است.
صادقی در پایان تصریح کرد: همچنین توسط این کتابخانه تا به حال 26 عنوان کتاب بریل منتشر شده و در اختیار نابینایان در سراسر کشور قرار گرفته است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول