اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اعتماد آفرینی ثمره ارزشمند هدفمند کردن یارانه‌هاست

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: اعتماد آفرینی ثمره ارزشمند قانون هدفمند کردن یارانه‌هاست.

اعتماد آفرینی ثمره ارزشمند هدفمند کردن یارانه‌هاست
سید حسین صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دولت در یک تعامل رفتاری با مردم و عمل به وعده‌های خود زمینه‌ساز اعتماد و باور‌پذیری حقیقی شده است.
مدیر ارشد استان اردبیل گفت: پرداخت ماهانه 45 هزار تومان به حساب خانوارهای ایرانی آن هم با برداشت‌های فردی و اختیاری زمینه امنیت روانی جامعه و همچنین ارتقای شاخص‌های اقتصادی را سبب‌ساز شده به گونه‌ای که در اکثر خانواده‌ها اگر 70 درصد یارانه‌ها در تامین هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت حامل‌های انرژی برق، آب و گاز صرف شده باشد 30 درصد آن پس‌انداز شده است.
استاندار اردبیل تعداد افراد دریافت کننده یارانه نقدی را در استان اردبیل یک‌میلیون و 283 هزار و 259 نفر اعلام کرد و افزود: در مجموع در استان اردبیل 365 هزار و 272 خانوار ماهانه یارانه می‌گیرند.
وی ادامه داد: در یک حساب سر‌انگشتی ماهانه بیش از 58 میلیارد تومان به حساب این تعداد خانوار یارانه پرداخت می‌شود که این پرداختی‌ها و محاسبه آنها کاری دقیق، ظریف و در عین حال سنگین است.
رئیس نظام تحول اقتصادی استان اردبیل بیان داشت: این میزان مبادله اقتصادی، پرداخت و واریز پول به حساب مردم در حقیقت به چرخه اقتصادی کشور رونق بخشیده و از  سویی به پویایی بازار اقتصادی، رونق اشتغال، تولید و تحول اقتصادی کمک کرده است.
استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 9 دی سال 88 بیان داشت: این روز با عظمت ریشه در فرهنگ عاشورا دارد چرا که مردم در این روز با حضور آگاهانه در صحنه نشان دادند که پیام عاشورا چیزی جز حریت و آزادگی و ذلت‌ناپذیری نیست.
صابری ادامه داد:‌ حضور مردم در قالب هیئت‌های مذهبی در آن روز نشان داد که فرهنگ با عظمت عاشورا و پیام اصیل آن در بین امت اسلامی تبلوری حقیقی یافته است و در ادامه راه می‌توان با تکیه بر اصل وحدت و هدایت درست، تدبیری شایسته به کار برد.
وی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری برنامه ‌عزاداری عصر تاسوعا و عاشورا در محرم امسال و در شهر حسینی اردبیل خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها و حضور عاشقانه مردم نشان می‌دهد که تمام حرکت‌های دشمنان در مسیر به انحراف کشیدن فرهنگ عاشورا نتیجه‌ای عکس به دنبال داشته است.
این مسئول از دست‌اندرکاران بزرگداشت روز 9 دی ماه در اردبیل خواست با تدارک برنامه‌های کیفی و برگرفته از روحیه و آداب اسلامی، فلسفه و درون‌مایه این حادثه عظیم را تبیین و تشریح کنند و جلوه‌های زیبایی از احیای امر به معروف و نهی از منکر را به نمایش بگذارند.
وی در پایان ابراز داشت: انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها و برگرفته از تعالیم دینی و مکتبی است و باید این شور و عظمت را قدر دانست و پاس داشت.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول