اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

123میلیارد ریال تسهیلات از محل هدفمندسازی یارانه‌ها پرداخت شد

خبرگزاری فارس: رئیس شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: بانک کشاورزی این استان در مسیر سیاست‌های دولت در بخش هدفمندسازی یارانه‌ها تا پایان آذر 123میلیارد و 165میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت کرده است.

123میلیارد ریال تسهیلات از محل هدفمندسازی یارانه‌ها پرداخت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی، داود برنج فروش‌آذر اظهار کرد: این تسهیلات در اختیار 3 هزار و 274 نفر از فعالان بخش کشاورزی استان قرار گرفت تا در زمینه‌های مختلف بهینه‌سازی انرژی مصرف کنند.
وی افزود: این تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه با نرخ چهار درصد و در اقساط شش ماهه برای بهینه‌سازی انرژی در بخش‌های  موتورپمپ‌های دیزلی چاه‌های کشاورزی، طرح‌های جامع کشاورزی حفاظتی، اصلاح سیستم‌های حرارتی گلخانه‌ها و پرورش قارچ خوراکی، امور دام و طیور و مابه‌التفاوت بهای سوخت بهره‌برداران کشاورزی  پرداخت شده است.
رئیس شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، کل اعتبار ابلاغی این استان در موضوع هدفمندی یارانه‌ها از محل اعتبار سال 89 را بالغ بر 250 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: با توجه به اجرای طرح تحول اقتصادی توسط دولت و اهمیت پرداخت تسهیلات در این حوزه، مدیریت استان برنامه‌ریزی لازم را برای جذب حداکثری اعتبارات ابلاغی معمول داشته و امید است تا پایان دی‌ماه کل اعتبار ابلاغی جذب بخش شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول