اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر:

61 درصد اعتبارات هدفمندی یارانه‌های بخش کشاورزی جذب شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی پلدختر از جذب 61 درصد اعتبارات هدفمندسازی یارانه‌ها در این نهاد خبر داد.

61 درصد اعتبارات هدفمندی یارانه‌های بخش کشاورزی جذب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، علی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان پلدختر گفت: از مجموع 8 میلیارد و 963 میلیون ریال اعتبار اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها در بخش کشاورزی شهرستان پلدختر، 61 درصد جذب شده است.
وی اظهار داشت: این اعتبار در قالب 303 طرح ابلاغ شده، که اعتبار جذب شده معادل 5 میلیارد و 433 میلیون ریال در قالب 179 طرح است.
خادمی در خصوص تفکیک این طرح‌ها و هدف این بسته‌های حمایتی گفت: این اعتبارات در زمینه طرح هدفمندسازی یارانه‌ها بوده که در قالب طرح‌های تسهیلاتی جهت نوسازی جایگاه دام، بهینه سازی مصرف سوخت مرغداری‌ها، تأمین نقدینگی سوخت ماشین آلات و موتور پمپ‌های بخش کشاورزی بوده است.
خادمی در ادامه افزود: طی سه ماهه سوم سال جاری دو میلیون لیتر سوخت نفت گاز بین بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان پلدختر توزیع شد.
وی با بیان اینکه این توزیع از ابتدای سال جاری تاکنون انجام گرفته گفت: در صورت صدور کارت سوخت بهره‌برداران کشاورزی که در آینده صادر می‌شود، تأمین سوخت برای کشاورزان راحت‌تر می‌شود.
در ادامه مسئول سوخت (فناوری اطلاعات) مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر گفت: تعداد بهره‌بردارن بخش کشاورزی که در مهر ماه درخواست اینترنتی سوخت به جهاد کشاورزی ارائه کرده‌اند 597 بهره‌بردار، آبان 450 بهره‌بردار و در آذرماه حدود 110 بهره‌بردار بوده‌اند.
مجتبی شاهرخی افزود: عمده مصرف کنندگان سوخت در طی این دوره با توجه به فصل مرغداران و تراکتورداران بوده‌اند.
وی تصریح کرد: در طی دوره توزیع سوخت که به صورت اینترنتی انجام می‌شود مشکلی در زمینه تأمین سوخت بهره‌برداران بخش کشاورزی نداشته‌ایم.
مسئول سوخت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر گفت: این مدیریت در طی سال جاری جهت پیشبرد کشاورزی و کمک به کشاورزان برای رفع نیازهای سوخت کشاورزی این بهره‌برداران با در نظر گرفتن سوخت ویژه نیز با تشخیص کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی تابعه نیز مساعدت کرده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول