اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

هدفمندی یارانه‌ها بخش‌های مولد را تعطیل نکند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اجازه دهیم بخش‌های مولد و کارآفرین تعطیل شوند.

هدفمندی یارانه‌ها بخش‌های مولد را تعطیل نکند
موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با مشکل مواجه هستیم.
وی با بیان اینکه این قانون به نحو احسن اجرایی نشده است، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در چند مرحله دولت و وزیران را احضار کرده و خواهان رفع پاره‌ای از مشکلات در اجرای این قانون شده است.
این مسئول با اشاره به عدم پرداخت یارانه نقدی در برخی از بخش‌ها، افزود: بارها از وزرای مربوطه خواسته‌ایم تا یارانه بخش تولید، خدمات و کشاورزی پرداخت شود.
حسینی‌صدر با بیان اینکه مجلس در زمینه رفع مشکلات تولیدکنندگان و کشاورزان مصمم است، خاطرنشان کرد: مجلس پیگیر این موضوع بوده و بر مشکلات این بخش‌ها به خوبی واقف است بنابراین از باب اینکه مشکلات موجود در راستای هدفمندسازی یارانه‌ها را فراموش کنیم، نگرانی وجود ندارد.
وی ادامه داد: در این راستا با توجه به شرایط خاص منطقه و عدم تخصیص یارانه به بخش‌های مختلف، دولت کوتاهی کرده است و به نظر ما باید برای بخش تولید، کشاورزی و دامداری و بخش خدمات یارانه‌ها پرداخت شود.
 این مسئول با انتقاد از تداوم چنین روندی در اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها، اظهار داشت: هدفمند سازی یارانه‌ها نباید سبب شود بخش‌های مولد و کارآفرین تعطیل شوند.
حسینی‌صدر ادامه داد: مکاتبات لازم در این زمینه انجام شده است و پیگیر این موضوع هستیم.
وی گفت: هم اکنون که فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرا می‌شود باید با مصوبه مجلس این قانون اجرایی شود و متأسفانه دولت در اجرای هدفمند سازی یارانه‌ها تصمیم جدی دارد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول