اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه خوی:

حماسه 9 دی نشانگر پایبندی همیشگی ملت است

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه خوی گفت: حماسه 9 دی نشانگر پایبندی همیشگی ملت ایران به نظام اسلامی است.

حماسه 9 دی نشانگر پایبندی همیشگی ملت است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام مقصود محمودی عصر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه 9دی، اظهار داشت: شکل‌گیری حماسه 9 دی نماد پایبندی مردم ایران اسلامی به اهداف والای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: در این روز ملت ایران با حضور عظیم و باشکوه خود به جهانیان نشان دادند که در هر شرایطی با یکدیگر برادروار در کنار هم و متحد، پشتیبان و حامی ولایت فقیه هستند و در راه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب از جان و مال خود می‌گذرند و در برابر هرگونه تجاوز و تهاجمی ایستادگی کرده و از تمامیت ارضی کشور و مرز‌های ایران اسلامی دفاع می‌کنند.
محمودی با اشاره به مصادف بودن این حماسه با روزهای سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی، گفت: پاسداشت این روز تاریخی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بزرگداشت آن می‌تواند پاسخی محکم و دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی باشد و آنها را بیش از پیش ناامید کند.
این مسئول در ادامه برنامه‌های بزرگداشت حماسه 9دی را مورد اشاره قرار داد و گفت: همایش شور حسینی، حماسه 9 دی، پنج‌شنبه هشتم دی‌ماه جاری در محل امامزاده سید بهلول به همت اداره اوقاف و امور خیریه خوی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این همایش ابعاد مختلف حماسه مردمی 9 دی مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد اضافه کرد: برپایی نمایشگاه پوستر و بروشور با موضوع حماسه نهم در حاشیه این همایش برای بازدید عموم مردم آماده است.
محمودی با اشاره به برنامه‌های دیگر اوقاف گفت: برگزاری همایش بصیرت دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش در محل امامزاده سید بهلول، برپایی نمایشگاه‌های عکس از برنامه‌های دیگری است که به مناسبت گرامیداشت این روز تاریخی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول