اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمی:

حماسه 9 دی انقلاب را از فتنه و انحراف بیمه کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گرمی گفت:‌ حماسه تاریخی ملت ایران در 9 دی سال 88 این انقلاب را از فتنه‌ها و انحرافات مختلف در امان نگه داشته و بیمه کرده است.

حماسه 9 دی انقلاب را از فتنه و انحراف بیمه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گرمی اظهار داشت: حماسه خلق شده به اراده ملت ایران و با تأسی به مکتب سرخ حسینی سبب شد تا دشمن حساب کار برایش مشخص شده و دیگر به فکر توطئه‌چینی مجدد علیه نظام اسلامی نباشد.
وی تصریح کرد: بعد از خلق حماسه 9 دی ملت ایران بر آتش خشم استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها آب سردی ریختند و برای همیشه سبب هلاکت افراد بدنام در این کشور و افراد غرب‌زده غول خورده شدند.
صفری با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران ریشه در مکتب عاشورا و نهضت امام حسین (ع) دارد، خاطر نشان کرد: ملت ایران در یک رستاخیز عظیم در 9 دی به تمام دشمنان اسلام و انقلاب نشان داد که تمام فتنه‌ها و انگیزه‌های مادی بی‌سرانجام است و نباید به آن اتکا کرد.
‌امام جمعه گرمی پاسداشت این روز را به عنوان یوم‌الله از سوی تمام مسئولان، مدیران و عموم مردم ضروری خواند و اضافه کرد: عظمت این روز باید برای مردم دقیق و روشن فهمانده شده و ابعاد آن باز شود.
در این جلسه فرماندار گرمی نیز با یادآوری این‌که در روز 9 دی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی آیین‌های گرامیداشتی قبل از نماز جمعه و بعد از آن در مسجد جامع برگزار می‌شود، ادامه داد: محوریت این برنامه‌ها حضور مردم و صلابت اندیشه و باور آنها است.
عزیز صحرایی گفت: در این برنامه‌ها سعی شده است سخنرانان و دعوت‌شدگان فلسفه شکل‌گیری 9 دی و پیامدهای آن را به خوبی تبیین و تشریح کنند و در این زمینه با مردم سخن بگویند.
وی در پایان سخنان خود افزود: انگیزه اسلامی، دینی و مکتبی زمینه‌ساز رشد این مسئله شده و به یقین انقلاب اسلامی ایران نیز در ادامه مسیر خود قادر است اهداف ارزشمند خود را پیاده کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول