اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در برنامه‌های مختلف

زنان کهگیلویه و بویراحمدی خاطره 9 دی را گرامی می‌دارند

خبرگزاری فارس: مدیر بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان کهگیلویه و بویراحمدی امسال با حضور در برنامه‌های مختلف خاطره حماسه به یاد ماندنی 9 دی را گرامی می‌دارند.

زنان کهگیلویه و بویراحمدی خاطره 9 دی را گرامی می‌دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مریم گشتاسبی عصر امروز در جمع بانوان دانشجوی بسیجی شهرستان بویراحمد به مناسبت برگزاری حماسه 9 دی اظهار کرد: مردم در این روز با حرکت خودجوش و میلیونی خود حادثه بزرگی را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرده و به جهانیان نشان دادند که در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ساکت نخواهند نشست.
مدیر امور بانوان استانداری کهگیلویه ‌و بویراحمد گفت: نقش زنان در شکست جریان فتنه و خلق حماسه 9 دی بی‌بدیل است و اهمیت حماسه 9 دی و نقش فعال زنان در آن روز برای خنثی کردن فتنه‌های دشمن کمتر از حماسه 22 بهمن ماه سال 1357 نیست.
وی گفت: پایداری و استقامت زنان مسلمان ایران در راه حفظ ارزش‌ها و باورها و حراست از اعتقادات ستودنی است، چرا که زنان در طول تاریخ اثبات کردند که در تمام میدان‌ها اعم از نظامی و فرهنگی دست کمی از مردان نداشته و دلیل بارز بر این ادعا نقش زنان و حضور گسترده آن‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس و پشتیبانی ‌آن‌ها از نظام و ولایت فقیه در تمام عرصه‌ها است.
وی ابراز کرد: نهم دی روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است، روزی که ملت سرافراز ایران در تجمع بزرگ و میلیونی خود استکبار جهانی را به زانو در آوردند و با حرکتی خودجوش در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی به خیابان آمدند و بار دیگر به ولایت لبیک گفتند.
گشتاسبی خاطرنشان کرد: اگر حضور بصیرت‌مندانه زنان در حماسه 9 دی نبود، چنین حماسه باشکوهی به این عظمت و زیبایی خلق نمی‌شد.
وی گفت: نقش فعال و اثر‌گذار زنان در ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی نشأت گرفته از نقش بانوان شجاع و پاکدامنی همچون حضرت فاطمه زهرا (س) و زینب کبری بوده که در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، عقیدتی و فرهنگی با حضور ارزشمند خود این باور را به یقین رسانده که در همه زمینه‌ها ثابت ‌قدم و استوار بوده و مروج و مدافع واقعی ارزش‌های انقلاب هستند.
مدیر امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد یاد‌آور شد: زنان مؤمن و انقلابی در دفاع از ولایت تا سرحد جان خود جانفشانی کرده و با حضور فعالانه و بصیرت‌مندانه خود سران فتنه و اربابان خارجی آنها را مأیوس و ناامید کردند.
گشتاسبی نقش زنان در اجرای درست و صحیح قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها را مؤثر قلمداد کرد و افزود: زنان مؤمن با تأسی از کلام و رفتار الگوی خود حضرت فاطمه زهرا (س) همواره مصرف درست و بهینه و پرهیز از اسراف و تبذیر را مورد توجه قرار داده تا اینکه کانون خانواده و همچنین جامعه رو به پیشرفت اسلامی در مسیر صحیح اقتصادی راه خود را به درستی ادامه دهد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول