اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی تهران خبر داد

عقد قرارداد 250 هزار واحد مسکن مهر در تهران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از عقد قرارداد بیش از 250 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر این استان خبر داد.

عقد قرارداد 250 هزار واحد مسکن مهر در تهران
تقی رضایی در حاشیه برگزاری آیین کلنگ‏زنی طرح مسکن مهر آبعلی که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن و جمعی دیگر از مسئولان محلی برگزار شد، در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: طرح‏های مسکن مهر راهی برای خانه‏دار شدن اقشار کم‏درآمد جامعه است.
وی با ارائه گزارشی از اجرای طرح‏های مسکن مهر استان تهران خاطرنشان کرد: از میان این تعداد واحد مسکونی مهر استان تهران، 212 هزار واحد در مرحله اتمام پی‏سازی قرار دارد و نزدیک به 130 هزار واحد وارد مرحله سفت‏کاری و حدود 70 هزار واحد وارد مرحله نازک‏کاری شده است.
رضایی از پرداخت اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان توسط شبکه‏های بانکی در زمینه طرح‏های مسکن مهر استان تهران خبر داد.
وی افزود: خوشبختانه شبکه بانکی همراهی خوبی در اجرای طرح‏های مسکن مهر استان تهران داشته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: پرداخت تسهیلات بانکی 2 هزار و 800 میلیارد تومانی در طرح‏های مسکن مهر استان تهران در سطح کشور بی‏سابقه است.
وی اضافه کرد: مجموعه خدوم مسکن و شهرسازی استان تهران در تلاشی وافر درصدد افتتاح این میزان طرح مسکن مهر در شهرهایی با جمعیت کمتر و بیشتر از 25 هزار نفر است.
رضایی با اشاره به طرح مسکن مهر آبعلی نیز اظهار کرد: متاسفانه کار ساخت طرح مسکن مهر شهر آبعلی در شهرستان دماوند به دلیل برخی مشکلات آغاز نشده بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اختصاص زمینی به مساحت 2/3 هکتار به طرح مسکن مهر شهر آبعلی خبر داد.
وی تصریح کرد: این طرح که در شهری با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر و تحت تولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران قرار دارد در روزهای آینده کار اجرایی خود را آغاز خواهد کرد.
رضایی اضافه کرد: بر اساس نظر کارشناسی و نقشه عملیات، این واحدهای مسکونی حداکثر دو طبقه و به صورت ویلایی احداث می‏شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: امیدوارم تا با اجرای این پروژه، سقف و سرپناهی مناسب و مورد نظر دولت خدمتگزار برای مردم شهر آبعلی فراهم شود.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول