اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا دهه فجر امسال؛

45 هزار واحد مسکن مهر تهران بهره‏برداری می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از گشایش بیش از 45 هزار واحد مسکن مهر این استان تا دهه فجر سال جاری خبر داد.

45 هزار واحد مسکن مهر تهران بهره‏برداری می‏شود
تقی رضایی در حاشیه برگزاری آیین کلنگ‏زنی طرح مسکن مهر آبعلی که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن و جمعی دیگر از مسئولان محلی برگزار شد، در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: افتتاح این تعداد مسکن مهر منوط به همراهی مسئولان دستگاه‏های اجرایی در ارائه خدمات زیرساختی است.
وی ادامه داد: دستگاه‏های خدمات‏رسانی استانی و شهرستانی تهران همکاری بسیار خوبی با مسکن و شهرسازی داشته‏اند.
رضایی اضافه کرد: امیدوارم این همراهی همیشگی تا پایان اجرای طرح‏های مسکن مهر همچنان تداوم یابد تا آرزوی دیرینه مردم در زمینه خانه‏دار شدن محقق شود.
 
* مشکل تهرانی‏ها در پرداخت آورده
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در زمینه مشکلات متقاضیان تهرانی در پرداخت آورده‏های خود اظهار کرد: مردم در موارد بسیاری برای پرداخت آورده‏های خود با مشکل روبه‏رو هستند.
وی ادامه داد: امیدوارم تا مشکلات مردم در پرداخت آورده به هر نحو ممکن رفع و این مبالغ به تدریج به پروژه‏های مسکن مهر تزریق شود.
رضایی اضافه کرد: اما در هر صورت دولت آورده خود شامل زمین رایگان، وام کم‏بهره و ارائه تسهیلات بانکی 20 تا 25 میلیون تومانی را به طرح مسکن مهر عرضه داشته است.
 
* توپوگرافی دشوار؛ معضل اصلی مسکن مهر دماوند
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران وجود توپوگرافی دشوار را معضل اصلی طرح مسکن مهر دماوند خواند و افزود: در حال حاضر پروژه برخی تعاونی‏های مسکن مهر "محک" دماوند آماده افتتاح است.
وی ادامه داد: اما وجود یک توپوگرافی دشوار به عنوان ویژگی ذاتی مناطق کوهستانی شهرستان دماوند مباحث آماده‏سازی طرح مسکن مهر محک دماوند را با موانعی روبه‏رو ساخته است.
رضایی اضافه کرد: از این رو مقرر شد تا طی نشست‏های هفتگی با محوریت فرماندار شهرستان دماوند موانع پیش روی اجرای طرح مسکن مهر محک این شهرستان بررسی و متعاقبا رفع شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به شرایط جوی شهرستان دماوند گفت: با توجه به آغاز فصل سرما که در شهرستان دماوند پیش‏تر از سایر نقاط استان تهران آغاز شده، گشایش واحدهای مسکونی این طرح به سال آینده موکول خواهد شد.
انتهای پیام/غ10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول