اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بار سوم

کلنگ طرح مسکن مهر آبعلی به زمین خورد

خبرگزاری فارس: کلنگ احداث و آغاز اجرای طرح مسکن مهر آبعلی برای سومین بار در سال‏های اخیر به زمین خورد.

کلنگ طرح مسکن مهر آبعلی به زمین خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران ‌در آیین کلنگ‏زنی این طرح که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن و جمعی دیگر از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: تقریبا همه واحدهای طرح مسکن مهر آبعلی به صورت ویلایی و حداکثر دو طبقه احداث خواهند شد.
علی ملکی ادامه داد: هر قطعه زمین به دو نفر تعلق دارد و افرادی که از یک خانواده و محارم محسوب می‏شوند به انتخاب خود در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.
وی طراحی پروژه خانه‏سازی در اراضی شیب‏دار را دشوار ارزیابی کرد و افزود: به لحاظ اصول مهندسی طراحی پروژه‏های خانه‏سازی در شیب‏های تند کمی با دشواری همراه است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران تصریح کرد: اما با همه این دشواری امور طراحی پروژه مسکن مهر آبعلی آغاز شده است.
ملکی از استقرار ماشین‏آلات عمرانی در این طرح ظرف یک هفته آینده خبر داد و افزود: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ظرف یک هفته آینده ماشین‏آلات عمرانی خود را برای آغاز عملیات ساخت در منطقه مستقر خواهد کرد.
وی اضافه کرد: طرح مسکن مهر آبعلی با اجرای اموری نظیر ساخت معابر و تسطیح سطوح آغاز می‎‏شود و درصورت نبود ممانعت‏های جوی با کار بتن‏ریزی پروژه ادامه می‏یابد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران ادامه داد: اما برای پیشبرد پرشتاب پروژه مسکن مهر آبعلی پیمانکار طرح نسبت به ساخت و آماده‏سازی اسکلت‏ فلزی ساختمان در فضای بسته کارگاهی مجاب خواهد شد.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول