اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

خدمت‌رسانی مطلوب اولویت شهرداری قم است

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در اولویت اصلی برنامه‌های شهرداری قم است.

خدمت‌رسانی مطلوب اولویت شهرداری قم است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در مراسم معارفه مدیر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم با بیان اینکه شهرداری‌ها همواره پیشقدم در ارائه خدمات رسانی و توسعه پایدار در شهرها هستند، افزود: حل مشکلات مردم، تکریم ارباب رجوع، تلاش برای کاهش بی اعتمادی عمومی به شهرداری‌ها، توزیع عادلانه خدمات و امکانات، ارایه خدمات ملموس‌تر به شهروندان و تلاش برای پایدارسازی درآمدهای شهری، از جمله الزامات و ضرورت‌های بهبود خدمات رسانی از سوی شهرداری‌ها به شمار می‌رود و مدیران شهری باید به این مسایل توجه جدی داشته باشند.
شهردار قم با تأکید بر توجه جدی به ساختار و رویه‌های خدمات رسانی به مردم تصریح کرد: کار و تلاش شبانه روزی برای پاسخگویی به مطالبات و نیازهای شهر و شهروندان را باید شرط لازم و اصلی مدیریت شهری دانست و برای جلب رضایت حداکثری شهروندان و زمینه سازی برای عمران شهری، مدیران شهری ناگزیر از کار و تلاش شبانه روزی و مداوم هستند.
دلبری رسیدگی به مشکلات مردم در اسرع وقت را ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: مردم، صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمتان در نظام اسلامی هستند و از همین رو همه ما وظیفه داریم در راستای خدمت رسانی مطلوب و بهینه به اقشار مختلف مردم، بیش از پیش تلاش کنیم. شهرداری با توجه به ماموریت‌ها و مسئولیت‌های گسترده‌ای که در حوزه خدمات شهری برعهده دارد، باید ارتباط و تعامل منطقی و مستمری با شهروندان داشته باشد و این مهم نیازمند یک اطلاع رسانی به موقع و خدمت رسانی همیشگی است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد قابل اعتماد برای مردم در مسیر رفع مسائل و مشکلات حوزه شهری است، اظهار داشت: کارکنان شهرداری باید به گونه‌ای عمل کنند که ورود مردم به این نهاد، توام با آرامش و اطمینان خاطر باشد، چرا که شهرداری امین و خدمتگزار شهروندان است.
دلبری همچنین بر ارتقا سطح دانش و تخصص کارکنان شهرداری با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم تاکید کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت که متناسب با نیاز و ماموریت‌های کاری افراد باشد، نقش بسیار موثر و مهمی در انجام بهتر کارها و رضایتمندی مردم و ارباب رجوع خواهد داشت.
گفتنی است در پایان آقای محمد صادقی به سمت مدیر اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم انتخاب و از زحمات عبدالحمید وکیلی قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول