اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رفسنجان:

3 برابر هزینه‌های شهرداری در رفسنجان کار انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار رفسنجان گفت: شهرداری رفسنجان 3 برابر هزینه‌های موجود کار انجام می‌دهد.

3 برابر هزینه‌های شهرداری در رفسنجان کار انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، اکبر پور‌محمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار این شهرستان با اشاره به همکاری دولت‌، استانداری و شهرداری برای پیشبرد و سرعت دادن به کارهای شهرداری اظهار داشت: بعد از هدفمندی یارانه‌ها و چند برابر شدن هزینه‌ها و بدون دریافت هیچ سهمیه‌ای از دولت باز هم در زمینه‌های عمران و انجام کارهای شهری پیشرفت‌های زیادی داشتیم.
وی گفت: از ابتدای سال 90 تا به امروز حدود 100 هزار تن آسفالت در سطح شهر به کار برده‌ایم ‌و بیشتر خیابان‌های اصلی شهر از روکش جدید آسفالت برخوردار شده‌اند.
پورمحمدی با بیان اینکه در بحث ترافیک شهری انتظار همه از شهرداری بیشتر است، افزود: براساس آمار تصادفات در شهر رفسنجان بیشترین عامل سرعت زیاد است که با انجام کارهای تخصصی در این زمینه جلوی این خسارات گرفته می‌شود.
وی به فرهنگ‌سازی در مورد ترافیک شهری تأکید و عنوان کرد: تعریض خیابان‌ها، نصب چراغ و سرعت‌گیر از جمله کارهایی است که در شورای ترافیک بر آن تأکید می‌شود.
پورمحمدی به جدول‌گذاری خیابان امام حسن مجتبی (ع) به طول 790 متر و عرض 24 متر اشاره کرد و افزود: این خیابان 3 هزار و 156 متر جدول‌گذاری نیاز دارد و زیرسازی آن برای آسفالت انجام شده‌ و تا یک ماه آینده آسفالت می‌شود.
وی از دیگر برنامه‌های سال‌ 90 را احداث خیابان 110 واقع در بلوار امام علی (ع) و 20 متری اسد‌آباد اشاره و خاطر‌نشان کرد: جدول‌گذاری این خیابان تمام شده و به زودی آسفالت می‌شود.
پورمحمدی با اشاره به اینکه ایجاد فضای سبز و ایستگاه اتوبوس ویژه دانشجویان جلوی درب دانشگاه‌ها احداث شده، گفت: 17 ایستگاه شهری به طور منظم هر دو ساعت دانشجویان را جابه‌جا می‌کنند.
وی از آسفالت خیابان دانشگاه ولی‌عصر (عج) توسط شرکت زیربنایی یاد کرد و بیان داشت: دوربرگردان جلوی دانشگاه آزاد در گذشته بسیار خطرناک بود که با طراحی و اجرای دوربرگردان جدید قبل از میدان خاتم این مشکل رفع شده است.
پورمحمدی وجود سایبان برای رفاه دانشجویان در روزهای بارانی و آفتابی را از دیگر کارهای مفید شهرداری دانست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول