اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بوکان:

مدارس شاهد در اولویت هوشمندسازی قرار گیرند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: مدارس شاهد شهرستان بوکان باید در اولویت برای هوشمندسازی مدارس قرار گیرند.

مدارس شاهد در اولویت هوشمندسازی قرار گیرند
احمد رحمانی یکشنبه شب در جلسه ستاد شاهد بوکان، اظهار داشت: توجه به فرزندان شاهد و ایثارگر، توجه به ارزش‌های والای انقلاب و آموزه‌های دینی است.
وی احترام به شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان را از وظایف همه دانست و تصریح کرد: ایران امن و قدرتمند کنونی حاصل خون شهدا و زحمات و جانفشانی‌های ایثارگران و جانبازان است پس مدیریت آموزش و پرورش خود را مکلف به ارائه بهترین خدمات به این عزیزان می‌داند.
این مسئول افزود: در همین راستا باید مدارس شاهد شهرستان در اولویت طرح هوشمندسازی قرار گیرند.
رحمانی به نقش و جایگاه شهدای دانش‌آموز در جنگ اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کردند.
رحمانی افزود: اکنون دشمن از طریق جنگ نظامی نمی‌تواند تهدیدی برای ما باشد بلکه از طریق قلم و اندیشه به جنگ ما آمده است.
وی از دانش‌آموزان خواست که با درس خواندن و تحصیل علم راه شهیدان دانش‌آموز را ادامه دهند.
این مسئول با تشریح اهمیت حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف سیاسی، خاطرنشان کرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی و به‌ویژه انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ، به ملت‌های آزاده و جامعه بشری نشان داد که همه مشکلات جامعه بشری جنایات و مداخلات سلطه گرایانه آمریکاست و این دستاورد، رهاورد کوچکی نبود چرا که همین دستاورد منشا بیداری اسلامی جهان اسلام، خیزش‌های مردمی و قیام‌های مکرر ملت‌ها علیه سلطه و جنایات آمریکا و هم پیمانانش شده است.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بوکان نیز در این جلسه از حسن همکاری مدیریت آموزش و پرورش در راستای توجه به امورات یادگاران شهدا و ایثارگران در مدارس تقدیر کرد.
اژدر عمری بر استفاده هر چه بیشتر از امکانات موجود در پیشبرد تحصیلی و علمی آن دانش‌آموزان شاهد اشاره کرد و در این زمینه از حسن توجه مدیریت آموزش و پرورش در تشکیل کلاس‌های تقویتی و تعیین بهترین دبیران برای دانش‌آموزان و یادگاران شهدا ابراز خرسندی کرد.
انتهای پیام/ن۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول