اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایجرود خبر داد:

هوشمند سازی 17 مدرسه در شهرستان ایجرود

خبرگزاری فارس: فرماندار ایجرود از آغاز هوشمند سازی 17 مدرسه در شهرستان ایجرود خبر داد.

هوشمند سازی 17 مدرسه در شهرستان ایجرود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، باقر اکبرپور ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر عملیات هوشمند کردن 17 مدرسه در شهرستان ایجرود آغاز شده است‌.
وی با اشاره به اینکه در 116 مدرسه این شهرستان، 320 کلاس درس وجود دارد، افزود‌: تا پایان سال جاری همه مراکز مجتمع‌های آموزشی و مدارس مستقل هوشمند می‌شوند.
فرماندار ایجرود با بیان اینکه در سال جاری برای هوشمند سازی مدارس در سطح استان 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده، تصریح کرد‌: اولیای دانش‌آموزان و آموزش و پرورش در این طرح مشارکت می‌کنند.
وی یادآور شد: به هر میزان که اولیای دانش‌آموزان در اجرای این طرح بزرگ سهیم شوند، آموزش و پرورش نیز به همان اندازه به هوشمند سازی مدارس کمک می‌کند.
اکبرپور در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای نظام آموزشی 3-3-6 کشور اشاره کرد و گفت‌: در این نظام مقاطع راهنمایی و پیش‌دانشگاهی حذف و به جای آن مقاطع اول متوسطه و دوم متوسطه از سال تحصیلی آینده جایگزین می‌شود‌.
وی در ادامه تسریع در روند اجرای رصدخانه دانش‌آموزی‌، دبیرستان شبانه‌روزی ایجرود بالا و دبیرستان روستای گلابر را خواستار شد‌.
مدیر آموزش و پرورش ایجرود نیز در این جلسه به طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم اشاره کرد و گفت‌: در فاز نخست این طرح 16 درصد دانش‌آموزان و چهار درصد فرهنگیان باید زیر پوشش قرار گیرند‌.
نقی ناصراحمدی افزود‌: تا به امروز 569 دانش‌آموز و 107 فرهنگی در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، که بیش از سهمیه شهرستان است‌.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول