اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی کنگان خبر داد:

احداث 121 کیلومتر بزرگراه در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی کنگان از احداث 121 کیلومتر بزرگراه در کنگان خبر داد.

احداث 121 کیلومتر بزرگراه در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمد مباهات ظهر امروز در دیدار مسئولان راه و ترابری و راهداران با فرماندار کنگان اظهار داشت: اداره راه و ترابری کنگان در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها عملکرد خوبی داشته و بویژه در احداث و بهسازی راه‌ها و بزرگراه‌ها اقدامات مناسبی انجام گرفته است.
وی افزود: در احداث راه‌های روستایی و مناسب‌سازی راه‌‌های صعب‌العبور نیز تلاش خوبی صورت گرفته و در مجموع شاهد رضایت خاطر مردم هستیم.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان گزارشی از عملکرد راهداران ارائه داد و خاطرنشان کرد: راهداران چشمان همیشه بیدار جامعه هستند و برای امنیت جاده‌ها همواره آماده‌اند.
مباهات تصریح کرد: با وجود پارس جنوبی و شرکت‌های بزرگ پتروشیمی مستقر در منطقه باید توجه بیشتری به وضعیت راه‌های شهرستان کنگان داشته باشیم که اداره کل راه همواره به این مسئله توجه جدی دارد.
رئیس اداره راه و شهرسازی کنگان از احداث 121 کیلومتر بزرگراه در کنگان خبر داد و ابراز داشت: در چند سال گذشته وضعیت احداث بزرگراه در کنگان تحول چشمگیری داشته و بیش از 121 کیلومتر بزرگراه در این شهرستان ساخت شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.
مباهات ادامه داد: احداث ۱۲۲ کیلومتر راه روستایی و مرزی، احداث ۴۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی در شهرستان و بهسازی و بازسازی راه‌های روستایی از مهم‌ترین اقدامات اداره راه و ترابری کنگان است.
وی اضافه کرد: نصب چراغ‌های چشمک‌زن در مسیرهای خطر ساز، نصب نرده بر روی پل‌ها، نصب علائم و ترمیم و نصب تابلوهای مسیر نما و جهت‌نما روی گاردریل‌ها نیز از دیگر اقدامات موثر اداره راه کنگان در ایمن‌سازی جاده‌هاست.
این مسئول گفت: نصب و ترمیم سرعت‌گیرهای پلاستیکی، پاکسازی محور شانه و حریم راه و پارکینگ‌ها، لایه‌روبی دهانه پل‌ها و خط کشی محورهای اصلی حوزه استحفاظی روستاها نیز از دیگر اقدامات موثر این اداره در سطح شهرستان کنگان است.
مباهات اذعان داشت: در سال جهاد اقتصادی باید بیش از گذشته در راستای توسعه راه‌ها اهتمام ورزیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول